زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

معاون فرماندار نور:

پاسداشت حرمت‌ها و ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل آینده علی جمشیدی‌ها را ساخته است

معاون فرماندار نور گفت: پاسداشت حرمت‌ها و ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل آینده سبب می‌شود که این ارزش‌ها در دل نسل آینده نهادینه شود، نسلی که امروز جوانانی همانند علی جمشیدی‌ها را ساخته است.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد در فرمانداری نور اظهار کرد: پاسداشت سوم خرداد، پاسداشت حرمت‌ها و ارزش‌های ماست و نام سرداران در کشور، استانها و شهرها شناسنامه نظام و انقلاب است که هشت سال دفاع مقدس آن را برای ما به ارمغان آورد.

 

عکس یزدانی
وی تصریح کرد: سوم خرداد پاسداشت کسانی است که برای این انقلاب جان خود را نثار کردند و در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس روزها و مکان هایی برایمان مقدس شدند که این روزها به عنوان بخشی از فرهنگ معنوی انقلاب اسلامی است که باید به نسل آینده منتقل شود.

 

DSC01916
معاون فرماندار نور خاطر نشان کرد: تاریخ ایران، تاریخ دلاورمردیهایی است که از گذشته به ما منتقل شده است و وظیفه ما این است که دلاوری‌ها و رشادت‌های انقلاب اسلامی را در این ایام پاس بداریم و آن را به عنوان یک فرهنگ به نسل آینده انتقال دهیم.
این مسئول با اشاره به شهدای مدافع حرم افزود: پاسداشت حرمت‌ها و ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل آینده سبب می‌شود که این ارزش‌ها در دل نسل آینده نهادینه شود، نسلی که امروز جوانانی همانند علی جمشیدی‌ها را ساخته است.
سعید یزدانی گفت: علی جمشیدی شهیدی نیست که دوران انقلاب و دفاع مقدس را به یاد داشته باشد مدافعان حرم همانند شهید جمشیدی محصول تفکر فرهنگی انقلاب اسلامی ایران هستند که فرسنگ‌ها دورتر از مرز ایران در حال مبارزه با دشمنان می‌باشند.
وی با اشاره به دو فلسفه سیاسی، جنگ خارج از مرزها و محور مقاومت بیان کرد: تئورسین‌ها و نظر پردازان سیاسی معتقدند که جنگ خارج از مرزها سبب کاهش تلفات و هزینه‌ها ی جنگ است.

 

DSC01913
معاون فرماندار نور تأکید کرد: داعش دشمن شیعه است و تنها تفکر و اندیشه شیعه می‌تواند در مقابل داعش ایستادگی کند و همسایگی داعش تهدید نظام، استقلال و امنیت کشور ایران است.
این مسئول اظهار کرد: محور مقاومت تنها محوری است که می‌تواند در برابر رژیم جعلی اسرائیل مقاومت کند و ما نیز وظیفه داریم محور مقاومت را تقویت کنیم .
سعید یزدانی با اشاره به رژیم اسرائیل جعلی است و نباید رشد کند افزود: سوریه به عنوان دروازه ی ورود به مقاومت است و تلاش آمریکا و کشورهای غربی نابودی اسد نیست بلکه بستن محور مقاومت و حفظ امنیت اسرائیل است و ما باید از مدلی از حکومت در سوریه حمایت کنیم که سبب تقویت محور مقاومت است.
وی تصریح کرد : بزرگداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر وظیفه دینی، اخلاقی و قانونی ماست و این ایثارها، مردانگی‌ها و مقاومت‌ها جزئی از تاریخ و هویت کشور ماست که نباید فراموش شود.

DSC01921
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور در این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره نخستین شهید مدافع حرم، شهید علی جمشیدی و رزمندگان و شهدای فتح خرمشهر اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه ریزی دشمن این است که ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود.

 

 

DSC01923
وی تصریح کرد: دشمن عزم خود را جزم کرده تا فرهنگ رشادت، مردانگی و شهادت طلبی در ایران به فراموشی سپرده شود تا بتواند به راحتی به کشورمان نفوذ کند.
حسین محمودی گفت: گرامیداشت سوم خرداد پاسداشت مقام شهدا، رزمندگان و جانبازانی است که در انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریده اند.

 

 

DSC01920
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه با اشاره به فتح خرمشهر افزود: فتح خرم‌شهر در چند مرحله برنامه ریزی شد وعملیات در یک خرداد۶۱ با رمز یا محمد بن عبدالله شروع شد و خرمشهر آزاد شد.
وی تصریح کرد: آزاد سازی خرمشهر دستاورد بزرگی در دوران دفاع مقدس بود که روز ملی مقاومت نام گذاری شد.

 

ناصر عزتی با اشاره به شهید علی جمشیدی خاطرنشان کرد: (بسیجی، خستگی را خسته کرد) از ویژگی‌های شهید علی جمشیدی بود، جوانی فعال، پیگیر و پرانرژی که ما آن را از دست ندادیم بلکه دوباره به دست آوردیم زیرا شهید جمشیدی حرکتی به شهر داد که سال‌های آینده ده‌ها علی جمشیدی خواهیم داشت.

زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو