زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

مورد عجیب در گل های بارسلونای والورده

بارسلونا پس از گذشت بیش از سه ماه از فصل جدید 45 گل به ثمر رسانده اما یک مورد عجیب در مورد گل های این تیم وجود دارد.

سرای نور؛بارسا یکشنبه شب در دیداری جذاب و پرتنش برابر والنسیا به تساوی ۱-۱ دست یافت. نیمه اول این بازی، نمایشی از تسلط و مالکیت بارسا روی تیم دوم جدول لالیگا بود.

بازی در مستایا برگزار می شد و والنسیا با روحیه ای بالا حاصل از ۸ برد متوالی برابر بارسا قرار گرفته بود اما در نیمه اول میهمان تیم برتر میدان بود و مالکیت این تیم به ۷۸ درصد نیز رسید. ۵ تا ۶ موقعیت خوب نیمه اول نیز نصیب بارسلونا شد که یکی توسط مسی به گل تبدیل گشت اما داور به اشتباه آن را نپذیرفت.

 

 

 

 

نکته جالب بازی بارسلونا برابر والنسیا شوت های از راه دور بازیکنان این تیم بود. برای اولین بار در این فصل در یک نیمه شاهد شوتزنی های متوالی بازیکنان بارسا بودیم. حلقه مفقوده بارسا که زمانی در دهه ۸۰ به لطف بازیکنانی چون شوستر، ویکتور و پریو آلونسو، استاد گلزنی از فواصل دور بودند.

 

بارسا تا به اینجای فصل ۴۵ گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده که همگی به جز گل مسی به المپیاکوس، از درون محوطه جریمه به ثمر رسیده است. بارسا برابر والنسیا توسط راکیتیچ، اینیستا، مسی و پائولینیو در چند نوبت تلاش کرد تا با شوت از راه دور به گل برسد اما توفیقی در این کار پیدا نکرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو