زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه ناحیه نور :

پیروزی جبهه مقاومت ثابت کرد شاخ و برگ بسیج در سراسر جهان تنیده شد

فرمانده سپاه ناحیه نور در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نور گفت : امروز پیروزی جبهه مقاومت ثابت کرد شاخ و برگ بسیج در سراسر جهان تنیده شد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ بمناسبت ۵ آذر ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) ، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در مصلی الغدیر نور با حضور پرشور بسیجیان ، مسئولین، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد .
سرهنگ اسدی در این تجمع باشکوه طی سخنانی با تبریک سی و هشتمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ، اظهار کرد: امام راحل، بسیج را شجره طیبه نامید و انقلاب را انفجار نور برشمرد و امروز با پیروزی جبهه مقاومت ثابت کردیم که شاخ و برگهای بسیج در سراسر جهان تنیده شده است.

 

وی در ادامه افزود : حشدالشعبی عراق، دفاع مردمی سوریه، انصارالله یمن،حزب الله لبنان و همه مظلومین جهان که از راه و روش قران کریم الگو گرفتند، همه به برکت همت و حضور بسیجیان در راه دفاع از حریم آل آلله به پاخواستند.
فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد :سردار سرافراز ما ، سردار سلیمانی به پشتوانه همین بسیجیان و پس از تحمل ۶ سال مقاومت و تقدیم خون مدافعان حرم ، توانست قدرت بسیج و پشتوانه مردمی را در جهان نهادینه کند .
این مسئول گفت : شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ثابت کردند که از نسل و فرزند حیدر هستند و با یاری خداوند خواهیم توانست ۲۰ و اندی سال دیگر، نام اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنیم .

سرهنگ اسدی در پایان گفت: بسیجیان شهرستان نور با شعار مقتدرانه مرگ بر اسرائیل، ثابت کنند که برای پاسخ به عرض اندام های پوشالی اسرائیل فقط بسیجیان شهرستان نور کفایت می کند .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو