زمان انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ -

روزشمار مهدی طارمی روی ۵۳ روز

مهدی طارمی که به واسطه حکم فیفا اکنون دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد، برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان بی‌تابی می‌کند.

سرای نور؛آقای گل دو فصل اخیر پرسپولیس بدشانس بود که نامش جایی در بین اسامی معرفی شده برای مراسم برترین‌های آسیا نداشت. او که طی دیدارهای فصل گذشته لیگ قهرمانان مهاجم اول پرسپولیس محسوب می‌شد و سرخپوشان به واسطه گلزنی او توانسته بودند به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان راه یابند، ۴ دیدار آخر این تیم در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی را به دلیل محرومیت از دست داد تا شانس بزرگ خود برای افتخار بزرگ آقای گلی آسیا از دست بدهد.

طارمی که به واسطه عملکرد موفق در لیگ قهرمانان و همچنین انتخابی جام جهانی مورد توجه آسیا قرار داشت، این شانس را داشت تا بتواند جایی در بین نفرات برتر سال ۲۰۱۷ برای خود کسب کند که این محرومیت بدموقع مانع از این اتفاق شد تا عمر خریبین که درخشش غیرقابل انکاری برابر سرخپوشان داشت در این لیست حاضر شود و یک حسرت بزرگ برای شماره ۹ این تیم به جا بگذارد.

 

طارمی اکنون به واسطه حکم محرومیت ۴ ماهه روزهای پایانی آن را سپری می‌کند و روزشمار بازگشت او تا به امروز روی عدد ۵۳ قرار گرفته تا با انگیزه بالا برای دستیابی به سومین عنوان پیاپی در آقای گلی خود را مهیا کند.

 

عنوانی که اکنون با ۷ گل در اختیار محمد قاضی قرار دارد و او با وجود دوری ۷ هفته‌ای از حضور در لیگ برتر تاکنون تنها ۳ گل از مدعی عقب است و این شانس را همچنان با توجه به ادعایی که مطرح کرده برای خود قائل است تا در بازگشت بتواند آن را به دست بیاورد.

در غیاب طارمی اما خط حمله پرسپولیس نیز به گواه کارشناسان جذابیت گذشته را دارا نیست و تمام بار آن بر دوش علی علیپور افتاده است و گادوین منشا هفته‌هاست در گلزنی در لیگ ناکام مانده است. پرسپولیس در ۷ هفته ابتدایی که طارمی نیز در این تیم حضور داشت ۱۳ گل (۴ گل سهم طارمی) به ثمر رسانده بود و در ۶ دیدار اخیر ۷ گل به نام این تیم ثبت شده است تا خلا محرومیت او بیش از همیشه به چشم بیاید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو