زمان انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ -

بزرگترین مجتمع فرهنگی، هنری مازندران در چمستان احداث می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت:بزرگترین مجتمع فرهنگی، هنری و توریستی استان مازندران در چمستان نور احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،داوود فلاح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سرای نور با اشاره به پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برای احداث بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی هنری استان مازندران در شهرستان نور اظهارکرد: منطقه چمستان از قابلیت‌های بالای تفریحی، توریستی، فرهنگی و هنری برخوردار است.

 

وی با اشاره به سرمایه گذار مجتمع فرهنگی، هنری و توریستی چمستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسب فرهنگی، هنری و جذب توریست این سرمایه گذار با آورده میلیاردی و زمین ۳ هکتاری مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه اعلام آمادگی کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شهردار چمستان و جهاد کشاورزی شهرستان نور از این سرمایه‌گذاری فرهنگی و توریستی استقبال کردند.

این مسئول تصریح کرد: با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، سرمایه گذار به سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری هدایت شد که با کمک و همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و کسب موافقت اصولی و مجوزهای ضروری این مجتمع فرهنگی، هنری و توریستی در چمستان احداث خواهد شد.

فلاح گفت: این مجتمع دارای تالار با ظرفیت ۲هزار نفر در یک منطقه زیبا و طبیعی تدارک دیده شده است که امیدواریم با کمک و همکاری اداره کل میراث فرهنگ استان مازندران و شهرستان نور ما شاهد فصل جدیدی برای بخش چمستان باشیم.

فلاح در پایان با اشاره به شکست داعش خاطرنشان کرد: با رهبری، رهبر فرزانه، جانفشانی شهدای مدافع حرم و رشادت‌های رزمندگان به ویژه سردار سلیمانی یک برگ زرین دیگری برافتخارات ایران اسلامی ورق زده شد.

زمان انتشار: ۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو