زمان انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ -

شهردار ایزدشهر:

موفقیت عوامل نمایش برگزیده “گزارش یک تابوت “حاصل عشق است

شهردار ایزدشهر در مراسم تجلیل از عوامل نمایش برگزیده در جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت : موفقیت آقای نصرالله زاده و عوامل نمایش برگزیده " گزارش یک تابوت " حاصل عشق است .

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ در مراسمی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای شهر ایزدشهر، معاون شهردار، رئیس شورای راهبردی و ارزشیابی تئاتر نور ، چندتن از مسئولان شهرستان نور و جمعی از هنرمندان ایزدشهری در مجموعه آموزشی آرمان از عوامل نمایش خیابانی ” گزارش یک تابوت ” برگزیده جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران ، به کارگردانی مهدی نصرالله زاده و به تهیه کنندگی مجموعه آموزشی آرمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شهردار ایزدشهر در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: موفقیت آقای نصرالله زاده و عوامل نمایش برگزیده ” گزارش یک تابوت ” حاصل عشق است .
مهندس تونی اضافه کرد : تیم جوان این نمایش با تحمل مشکلات و کمبودها اما با عشق و علاقه ای که به هنر و مسیری که انتخاب نموده اند از بسیاری از هنرمندان در شهرستانهای استان که امکانات بیشتری در اختیار دارند؛ پیشی گرفته و امروز شاهد این افتخارآفرینی از هنرمندان شایسته ایزدشهری می باشیم.
وی در پایان بر لزوم حمایت از هنرمندان از سوی شهرداری ، اعضای شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد تاکید کرد.

در ادامه داوود فلاح نیز با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به عوامل نمایش “گزارش یک تابوت” که به عنوان نماینده شهرستان نور از ایزدشهر موفق به کسب مقام نخست شد؛ اظهار کرد: تئاتر یک پدیده و حرکت اجتماعیست به همین سبب بازیگران ، کارگردانان تئاتر همیشه باید یک قدم جلوتر از مسائلی که در جامعه با آن دست به گریبان هستیم ، باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور تئاتر را یک هنر جمعی برشمرد و افزود: تئاتری ها باید در زبان و لباس هنرو در قالب یک نمایش از مخاطبان زنده خود استفاده کنند زیرا قابلیت و اثرگذاری تئاتر از برخی هنرهای دیگر مانند شعر،موسیقی،نقاشی و … بالاتر و بیشتر است.

استاد بینایی، نیز در سخنانی اظهار کرد: توفیق و افتخاری که آقای نصرالله زاده و تیم نمایش “گزارش یک تابوت” کسب کرده اند گوهر گرانبهایی در عالم هنر است که باید قدر بدانیم و با شناسایی جوانان مستعد ، آنان را معرفی و سکوی پرتابشان شویم.

 

گفتنی ست؛ نمایش ” گزارش یک تابوت” به کارگردانی مهدی نصرالله زاده و بازی پژمان نیکدان بحری و سید محمد موسوی و تهیه کنندگی مجموعه آموزشی آرمان در آیین اختتامیه که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد موفق به کسب مقام نخست گردید.

همچنین قابل ذکر است؛ سما کابلی به عنوان دستیار کارگردانی ، سیده زهرا حسینی منشی صحنه ،فرنام قزوینی موسیقی، احمد ایکانی طراح لباس،سوگند آسمانی عکاس، محمدحسین ازوجی مدیر هماهنگی و روابط عمومی، رها شکوهی و لیلا ترک کجوری دستیاران صحنه ،هدی رسولی طراح پوستر و بروشور با این گروه همکاری داشته اند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو