زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

برخی مدیران نسبت به پیگیری اعتبار تخصیصی بی‌‌توجه هستند/مدیران کم‌کار خودشان بروند

فرماندار نور گفت: برخی مدیران نسبت به پیگیری اعتبار تخصیصی بی‌‌توجه هستند.

 

به گزارش سرای نور؛ هادی خنجری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از چالش‌ها و مشکلات در شهرستان، نبود هماهنگی در بین دستگاه‌هایی است که به صورت مشترک باید کاری انجام دهند تا مشکلی رفع شود، اظهار کرد: به‌دلیل عدم هماهنگی و تعامل این کار باید در فرمانداری حل شود و یا به ائمه جمعه ارجاع شود که این امر ناشی از عدم احساس مسؤولیت و انجام وظیفه است.

وی افزود: همه در سخنرانی‌ها از فرامین رهبر معظم انقلاب استفاده و پیرامون آن بحث می‌کنیم ولی عمل به فرامین ایشان کم است که اگر یک گام برای اجرای فرمایشات برداریم قطعا موفق‌تر هستیم.

فرماندار نور بیان کرد: در برخی ادارات به‌ویژه دستگاه‌های خدماتی شعار همدلی و همزبانی مغفول مانده است به‌گونه‌ای که کاری را می‌شود با تعامل حل کرد را موکول به تماس فرماندار یا واسطه شدن امام جمعه می‌کنند، که اگر هر یک به وظیفه خود عمل کند نیازی به این موارد نیست.

این مسؤول تصریح کرد: در حالی که سازمان انتقال خون در همه جا از مردم درخواست می‌کند تا خون اهدا کنند، در پایگاه انتقال خون شهرستان باید مدت‌ها در نوبت ماند و این امر پذیرفتنی نیست.

خنجری با انتقاد از اداره ثبت اسناد نور اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم پایلوت کشور باشیم و مردم سرگردان شوند، با پایلوت شدن بدون فراهم بودن زیرساخت و اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان آن هم فقط در شهر نور مخالفم، این قانون باید جایی اجرا شود که همه امکانات و زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی فراهم شده باشد.

*قصه پر غصه محور نور ـ چمستان ـ آمل

وی از کندی اجرای پروژه تعریض محور نور و چمستان انتقاد کرد و گفت: این محور در بعضی نقاط به‌دلیل عرض کم و اختلاف ارتفاع سطح اسفالت و شانه خاکی حادثه‌ساز است، نباید منتظر ماند تا چند کشته دیگر داد و دو تا سه‌ روزه اسفالت کرد و باید اختلاف ارتفاع شانه خاکی رفع شود.

فرماندار نور به اجرای طرح ساماندهی دریا از اول خرداد اشاره کرد و افزود: در زمان طرح در دو حوزه، نخست حوزه فرهنگی با چالش‌هایی مواجه هستیم و ناهنجاری‌هایی که قابل پذیرش نیست و همه باید احساس مسؤولیت کنند و در حوزه امنیت و حفظ جان مردم هم باید تلاش کنیم که غرقی و فوتی نداشته باشیم.

وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌هایی که اعتبارات تخصیصی را جذب و پیگیر افزایش هم بودند، اظهار کرد: برخی از مدیران حتی میزان اعتبار تخصیصی خود را نمی‌دانند و پیگیر آن نشدند که این ناشی از عدم احساس مسؤولیت است و این مدیران بهتر است خودشان از این شهرستان بروند.

خنجری در پایان با دعوت از همه مسؤولان و ادارات برای مشارکت در جشن نیمه‌شعبان و اعزام زائران حرم امام (ره) گفت: هر چه داریم و هر آنچه که آینده اسلام و نظام را تضمین می‌کند، نیمه‌شعبان و حفظ ارزش‌ها است.

منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو