زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ -

۵۰ درصد نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در اردبیل ایمن‌سازی شد

مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل از ایمن‌سازی ۵۰ درصد نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای این استان و کاهش تلفات ناشی از آن خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از راه و شهرسازی اردبیل، خليل محبت خواه روز شنبه در جلسه كمسيون ايمنی راههای استان اردبیل گفت: طی سال های اخیر بیش از ۲۶ نقطه حادثه ساز در جاده های این استان ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این ۵۲ نقطه حادثه خیز در جاده های این استان شناسایی شده بود تاکید کرد: ایمن سازی اين نقاط با عمليات های زودبازده انجام شده است.

مديركل راه و شهرسازی استان با اشاره به كاهش ۱۷ درصدي تلفات جاده ای در اردبيل یادآور شد که  كاهش تلفات مديون حذف نقاط پرحادثه جاده ای است.

وی تصریح کرد: طبق آمار و ارقام مستند تلفات ناشی از تصادفات جاده ای در استان اردبيل طی سال گذشته كاهش ۱۷ درصدی داشته و اين كاهش با حذف و آشكارسازی نقاط حادثه خيز شناسايی شده در محورهای مواصلاتی محقق شده است.

محبت خواه با اشاره به تداوم روند حذف و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان ادامه داد: در صورت تامين اعتبارات لازم حذف نقاط حادثه خیز طبق اولويت تعيين شده در برنامه كاری راه و شهرسازی استان گنجانده شده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو