زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ -

بیش از ۷ هزار واحد تولیدی در گلستان غیرفعال است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تعداد هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در استان غیرفعال است که با اختصاص ۴۲۳ میلیارد تومان فعال خواهند شد.

به گزارش سرای نور؛ حسینقلی قوانلو شامگاه شنبه در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان که در محل استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی ۲۳ پروژه را برای سال جاری مصوب کرده است که از این تعداد هفت پروژه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی ادامه داد: رونق تولید و فعال کردن هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی، ایجاد توازن زنجیره مواد اولیه موردنیاز، توسعه صنعت فولاد و مس کشور برای تولید پایدار، ایجاد رقابت پذیری در واحدهای تولیدی و افزایش صادرات از جمله مواردی است که باید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اجرایی شود.

او با بیان اینکه مبلغ ۴۲۳ میلیارد تومان برای فعال کردن واحد های تولیدی غیرفعال اختصاص داده شده است، گفت: واحد های صنعتی که غیرفعال بودند، مراحل ثبت نام را از طریق سایت وزارتخانه انجام دادند که با بررسی انجام شده تا به اکنون بیشترین میزان ثبت نام در سطح کشور با ۱۰ درصد به استان گلستان تعلق دارد.

قوانلو تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی از استان گلستان در سامانه وزارتخانه ثبت نام کردند و در آینده ای نزدیک تسهیلات ابلاغ شده وزارتخانه به آنها تعلق می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا صادرات امسال را به مبلغ ۴۰۷ میلیون دلار برسانیم که این امر با ظرفیت های موجود در استان دست یافتنی است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو