زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ -

حواشی فینال جام حذفی در خرمشهر؛

جولان خودروهای دولتی مقابل ورزشگاه/ نبود آب آشامیدنی

دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی در خرمشهر در جریان است که جولان خودروهای دولتی در کنار ورزشگاه بیش از هر چیزی به چشم می آید.

به گزارش سرای نور؛ دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

این ورزشگاه گنجایش ۱۵ هزار نفر تماشاگر را دارد که قبل از آغاز بازی به کلی تکمیل شد.

با تلاش نیرویهای انتظامی، خوشبختانه نظم خوبی در بین تماشاگران برای ورود به ورزشگاه و تماشای این بازی حاکم است.

زمین چمن ورزشگاه کیفیت لازم را ندارد و حداقل در چهار نقطه از زمین شاهد خالی بودن آن از چمن هستیم.

با توجه به گرمای شدید هوای در خرمشهر، تشنگی هواداران حاضر در ورزشگاه را به شدت آزاد می دهد و به نظر می رسد تمهیدات لازم برای این امر به خوبی دیده نشده است.

وجود خودروهای شرکت ها و سازمان های دولتی بزرگ آبادان و خرمشهر بیش از هر چیزی به چشم می آید و اغلب مسئولان و خودروهای دولتی تا در ورزشگاه آمده اند و ماشین های دولتی فراوانی در ورزشگاه دیده می شود.

قصه تکراری درگیری مسئولان برگزاری بازی با تصویربرداران و عکاسان کنار زمین در این بازی نیز به چشم می آید و چندین عکاس و تصویربردار از درون زمین به بیرون هدایت شدند.

سرپرست استانداری خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار خرمشهر از مسئولان استان خوزستان هستند که با حضور در ورزشگاه از نزدیک این بازی را مشاهده می کنند.

در برخی مناطق خرمشهر مثل سینما نخل این شهرستان، پخش بازی به صورت زنده انجام می شود و مردم در این مناطق به صورت خانوادگی نیز تجمع کرده اند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو