زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ -

مهلت پرداخت جریمه غیبت سربازی تا پایان سال

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای دریافت تسهیلات بانکی جریمه غیبت سربازی به بانک ها ی عامل معرفی نامه می دهیم.و متقاضیان تا پایان سال مهلت پرداخت جریمه غیبت را دارند.

به گزارش سرای نور؛ سردار حمید صدرالسادات با بیان اینکه کسانی که بیش از هشت سال غیبت سربازی دارند می توانند با پرداخت جریمه کارت معافیت دریافت کنند، گفت: افراد واجد شرایط می توانند تا پایان امسال از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: مشمولان این طرح با پرداخت یک سوم مبلغ جریمه غیبت سربازی برای پرداخت اقساطی بقیه جریمه می توانند به بانک های انصار و قوامین مراجعه و با بانک برای دریافت تسهیلات بیش از یک سال بازپرداخت به توافق برسند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: این سازمان دخالتی در توافق متقاضیان و بانکها ندارد و بحث سود تسهیلات با خود بانک است. مبلغ جریمه پس از دریافت به حساب خزانه واریز می شود.

وی گفت: بحث مراجعه مشمولان به بانکها در قانون پیش بینی نشده است اما ما با بانکها صحبت هایی برای کمک به متقاضیان داشته ایم و بانک انصار و بانک قوامین به عنوان بانک های عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: براساس قانون غایبان از خدمت باید تا یکسال همه مبلغ جریمه را با این سازمان تسویه کنند اما موعد بازپرداخت تسهیلات بانک ها برای این موضوع به بانک ها مرتبط است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو