زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

۶ مهره قلعه‌نویی برای یورش به اولین حریف آسیایی

ذوبی ها امروز در دیدار حذفی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آیزابل هند می روند. ذوبی ها که در دور برگشت رقابت های لیگ صدرنشین هستند در بازی های اخیر موفق شدند به ترکیب مورد نظر خود برسند.

سرای نور؛سبزپوشان اصفهانی که در نیم فصل دچار تغییر و تحولات فراوانی در ترکیب خود شده بودند این روزها در اوج آمادگی به سر می برند. آنها در حالی امروز در اولین بازی آسیایی خود به میدان می روند که نفرات مورد نظر خود در پست های مختلف را شناخته اند و در این میان تعدادی از بازیکنان موفق شدند اثرگذاری بیشتری برای این تیم داشته باشند. بازیکنانی که این روزها در ترکیب اصلی جاافتادند و با توجه به وظایف خود موجبات موفقیت ذوبی ها را فراهم کردند.

رشید مظاهری، یکی از بازیکنان مورد نظر است. او که یکی از دروازه بان های مورد نظر کی روش برای حضور در تیم ملی است در سه فصل اخیر دروازه سبزپوشان را بیمه کرده و توانستند آمار فوق العاده ای نیز از خود به جا بگذارد. او در رقابت های لیگ هفدهم موفق شده در ۸ دیدار دروازه خود را بسته نگه دارد و در بازی های آسیایی این تیم در دو فصل گذشته نیز موفق شده ۸ کلین شیت را به ثبت برساند.

وحید محمدزاده، یکی از مدافعان اصلی ذوبی ها در بازی های این فصل لیگ است. او که توانسته بود خود را به اردوی تیم ملی نیز برساند از قدرت سرزنی نیز بهره می برد و به همین دلیل خیال مدافعان تیم را از توپ های بلند راحت می کند.

میلاد فخرالدینی، مدافع راست ذوبی ها که در نیم فصل به این تیم پیوست تاکنون توانسته آمار و البته بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد. فخرالدینی پس از حضور در جمع یاران قلعه نویی توانسته هم در گلزنی و هم گلسازی موفق ظاهر شود و یکی از بازیکنان مهم ترکیب تلقی شود.

محمدرضا حسینی نیز از جمله بازیکنان پرتلاش ذوبی ها در دو فصل به حساب می آید. او که نبض حملات این تیم را در دست دارد در برخی از دیدارها موفق شده با عملکرد خود گره بازی را برای تیمش باز کند. حضور در دیدار امروز می تواند به کار ذوبی ها بیاید و به حملات این تیم سرعت ببخشد.

بختیار رحمانی را می توان یکی از احیا شده های لیگ در نیم فصل دوم دانست. او که نیم فصل ناموفقی در پیکان داشت پس از پیوستن به جمع ذوب آهنی ها موفق شده بازی های خوبی به نمایش بگذارد و در دیدار آسیایی ذوبی ها از تجربه خود برای موفقیت تیم استفاده کند.

مرتضی تبریزی نیز یکی از بهترین گلزنان این روزهای لیگ برتر محسوب می شود. او که توانسته خود را به رده دوم گلزنان برساند بدون شک مهمترین مهره قلعه نویی برای گلزنی به حریف آسیایی محسوب می شود. در صورت عدم حضور دو کاپیتان اصلی ذوبی ها او بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می بندد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو