زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ -

تشریح آخرین وضعیت جسمانی مهدی قائدی

معاون پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت مهدی قائدی را تشریح کرد.

سرای نور؛دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی از فوتبال چه خبر؟، پیرامون وضعیت جسمانی مهدی قائدی اظهار کرد: متاسفانه مهدی قائدی در یک حادثه رانندگی دچار آسیب دیدگی شده و اخبار ضد و نقیضی در مورد وضعیت جسمانی او وجود دارد. در حال حاضر بنده عازم بوشهر هستم تا از نزدیک از وضعیت او با خبر شوم و در جریان کارش قرار بگیرم. او از ناحیه کبد تحت جراحی قرار گرفته ولی طحالش مشکلی ندارد. در ضمن جراحش اعلام کرده که جراحی خوب بوده و او الان در ICU بسر می برد.

نوروزی در ادامه افزود: در مورد وضعیت قائدی با دکتر ستوده پزشک تیم که جراح قابلی است و پزشکان تهران مشورت خواهیم کرد. باید دید در روزهای آینده نحوه درمان به چه صورت خواهد بود. انشاالله با دعای خیر مردم هرچه سریعتر و سالمتر به زمین چمن برگردد.

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیم استقلال گفت: محسن کریمی دچار پارگی عضله شده که تحت درمان است. شرایط او خوب است و از هفته آینده برنامه تقویتی انجام می دهد. امیدواریم تا دو هفته آینده به زمین بازی برگردد. جباروف نیز در هفته گذشته دچار صدمه در کشاله ران شد که تحت درمان است. فردا صبح در آبادان از او تست گرفته می شود و اگر شرایط بازی را داشته باشد در بازی شرکت می کند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در رابطه با پیشنهاد کمال وند، سرمربی تیم صنعت نفت برای گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان تیم خود و تیم استقلال بیان کرد: دوپینگ عملی بسیار نادرستی است. ما از این پیشنهاد استقبال می کنیم و دوست داریم این کار انجام شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو