زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

آغاز مذاکره مدیران پرسپولیس با بازیکنان

مدیران پرسپولیس پیش از بازی با استقلال از مذاکره با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد خبر داده‌ بودند.

سراي نور؛

مدیران باشگاه امیدوارند با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی موفق شوند نظر بازیکنان را برای تمدید قرارداد جلب کنند، اما اکنون کار دشواری پیش رو دارند.

شکست پرسپولیس در دربی علیرغم حضور مقتدرانه در فصل با واکنش تند هواداران مواجه شده است. واکنش‌های غیرقابل تصوری که حتی با تهدید بازیکنان مبنی بر ترک تیم هم همراه بوده است.

محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده در سیبل این انتقادات قرار دارند و البته شماره ۱۰ صریحا اعلام کرد در صورت ادامه این ماجرا ترجیح می‌دهد در پایان فصل جدا شود و از سوی دیگر مشکلات شکل گرفته بین محسن مسلمان و برانکو ایوانکوویچ نیز بوی تکرار ماجرای رامین رضاییان و احتمالا جدایی او در پایان فصل با توجه به تداوم نیمکت‌نشینی را می‌دهد.

اتفاقاتی که در بدترین برهه که باشگاه برای تمدید قرارداد خیز برداشته بود رخ داد و اکنون هشت ستاره باقیمانده در لیست تمدیدی‌ها هر کدام به دلایلی ترجیح می‌دهند فعلا برای مذاکره راهی باشگاه نشوند و این موضوع را به پایان فصل موکول کنند.

بوژیدار رادوشوویچ، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری و… از جمله بازیکنانی هستند که باشگاه و البته هواداران به تمدید قرارداد با آنها در فصل سخت پیش‌رو به شدت امیدوارند و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آینده و پیش از جدال با الوصل امارات رخ خواهد داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو