زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

آرسنال ۰-۳ سیتی: پیروزی تکراری پپ برابر ونگر

منچسترسیتی در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه 3-0 آرسنال را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

سراي نور؛

شاگردان پپ گواردیولا که چند روز قبل در فینال جام اتحادیه با سه گل توپچی ها را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم یک سر و گردن بالاتر از حریف بودند و در نهایت به یک پیروزی راحت دست پیدا کردند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه ۹، روی همکاری میخیتاریان و رمزی، دروازه سیتی تهدید شد اما ادرسون توانست توپ را مهار کند.

در حالی که آرسنالی ها سخت به دنبال زدن گل برتری بودند، این سیتی بود که در دقیقه ۱۵ به گل اول رسید. لروی سانه با یک حرکت تماشایی از بین چند بازیکن آرسنال گذشت و با یک پاس در عرض، برناردو سیلوا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه فنی، توپ را به گوشه دروازه پتر چک فرستاد.

بعد از این گل بار دیگر آرسنالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و به دنبال زدن گل تساوی بودند. چیزی نمانده بود که ضربه والی رمزی در دقیقه ۲۳، کار را به تساوی بکشد اما توپ به جایی رفت که ادرسون انتظار آن را می کشید.

در مقابل، این سیتی بود که در دقیقه ۲۸ به گل دوم رسید. روی همکاری سانه و سرخیو آگوئرو، داوید سیلوا با پتر چک تک به تک شد و با یک ضربه مطمئن، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

آرسنالی ها هنوز از شوک دریافت گل دوم خارج نشده بودند که در دقیقه ۳۳، گل سوم را دریافت کردند. روی همکاری آگوئرو، دی بروین و واکر، توپ در مقابل دروازه به سانه رسید و ضربه او به آرامی وارد دروازه آرسنال شد.

بعد از زدن گل سوم، باز هم این تیم میهمان بود که موقعیت های بهتری روی دروازه آرسنال ایجاد می کرد و می توانست در همان نیمه اول به گل های بعدی برسد اما این اتفاق نیفتاد و این نیمه با برتری ۳-۰ سیتی به پایان رسید.

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای اوتامندی روی میخیتاریان باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. پیر امریک اوبامیانگ پشت ضربه قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بان سیتی مهار کرد.

حملات توپچی ها ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل، سیتی می توانست در دقیقه ۷۸، توسط آگوئرو به گل چهارم برسد اما پتر چک مانع از گلزنی سیتی شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی ۳-۰ سیتی به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو