زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

چشمی: برد دربی مهم تر از قهرمانی لیگ است

مدافع تیم استقلال اعتقاد دارد اینکه پرسپولیسی ها می خواستند جشن قهرمانی بگیرند، درست نبود.

سرای نور؛روزبه چشمی بعد از پیروزی استقلال در دربی ۸۶ پایتخت اظهار داشت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم. خوشحالیم که این برد به دست آمد. اگر از هواداران بپرسید قهرمانی مهم تر است یا دربی، قطعا می گویند دربی و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی درباره ادامه نتایج خوب استقلال بیان کرد: از زمانی که قرعه کشی  بازی های ما در اسفند ماه معلوم شد می گفتند سخت است. خداراشکر همه تلاش کردند و توانستیم بازی های خوبی انجام دهیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم بازهم موفق باشیم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

هافبک استقلال درباره اینکه گفته می شد پرسپولیسی ها در دربی می خواهند جشن قهرمانی بگیرند، گفت: پرسپولیسی ها هرموقع وقتش باشد ، قهرمان می شوند و جشن می گیرند. اینکه بخواهند جلوی استقلال جشن بگیرند خوب نبود. خداراشکر توانستیم ببریم و انشاءالله هروقت زمانش باشد پرسپولیس هم قهرمان می شود و جشن می گیرد.

چشمی درباره اخطارهای متعددی که فغانی به استقلالی ها نشان داد، افزود: آقای فغانی داور بین المللی ما است. قطعا چیزهایی شنیده و دیده که کارت زرد داده است. ما در بازی حذفی با نفت آبادان هم به تصمیمات او احترام گذاشتیم و در این مسابقه هم احترام می گذاریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو