زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

دروازه‌بان، تنها نقطه ابهام بازی با العین

با وجود این که استقلال فردا در یکی از حساس ترین بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم قدرتمند العین برود، با این حال سرمربی آبی ها هنوز تکلیف دروازه بان تیمش را روشن نکرده است.

سراي نور؛شفر پیش از این اعلام کرده بود در لیگ حسینی در درون دروازه استقلال خواهد ایستاد و در جام حذفی مهدی رحمتی اما هرگز اظهار نظر روشنی در مورد دروازه بان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نکرد.

 

در بازی با الریان وینفرد شفر لیگ قهرمانان آسیا را با حسینی شروع کرد اما عملکرد نه چندان مطمئن او باعث شد در بازی با الهلال مهدی رحمتی درون دروازه استقلال قرار بگیرد که کاپیتان استقلال در این بازی موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

اما برای بازی با فولاد حسینی در دروازه استقلال قرار گرفت که گل دریافت کرد، او با دریافت کارت زرد دربی را از دست داد تا دوباره رحمتی به دروازه استقلال برگردد و بتواند یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند.

 

اما گلر استقلال در بازی با العین کیست؟  با وجود این که استقلال روز گذشته مهمترین تمرین خود را پیش از بازی با العین برگزار کرده بود، با این حال شفر تکلیف دروازه بان تیم خود را در این بازی مهم روشن نکرد تا همچنان ابهام ها در این باره باقی بماند.

شفر تردیدهایی برای انتخاب دروازه بان تیم خود دارد و به همین دلیل هنوز مشخص نکرده در این بازی مهدی رحمتی بازی می کند یا حسینی و همه چیز را به آخرین تمرین این تیم پیش از بازی با العین موکول کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو