زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

رضایی: برای حفظ روح فوتبال از جوانان استفاده کردم

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز گفت: صبح روز بازی بازیکنان اصلی خودمان را از دست دادیم و من هم ترجیح دادم برای حفظ روح فوتبال و جوانمردی از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنم، در حالی که می توانستم با توجه به از دست دادن ١٣ بازیکن اصلی خودمان در این بازی حاضر نشویم.

سراي نور؛گفت: بازی خوبی بود و البته عجیب و غریب برای ما؛ چرا که ما دقیقاً صبح روز بازی بازیکنان اصلی خودمان را از دست دادیم و من هم ترجیح دادم برای حفظ روح فوتبال و جوانمردی از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنم، در حالی که می توانستم با توجه به از دست دادن ١٣ بازیکن اصلی خودمان در این بازی حاضر نشویم.

رضایی در ادامه در مورد بازی گفت: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با همین جوانان که بالاترین سطحی که بازی رسمی کرده بودند در لیگ استان بود، توانستیم تا دقیقه ٧٠ بازی در مقابل بادرانی که که یک تیم بزرگ و میلیاردی بسته شده است بازی را با تساوی پیش ببریم؛ اما متاسفانه یک پنالتی بحث برانگیز روند بازی را تغییر داد و ما در نهایت بازی را باختیم.

سرمربی برق در پایان گفت: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم و این مورد را به باشگاه سپردم تا به صورت جدی پیگیری کنند. در مورد شرایط تیم هم باید بگویم شاید خیلی ها با این شرایط استعفا می دادند؛ اما من اهل جنگیدن هستم و با همین جوانان کار را در لیگ ادامه میدهم و امیدوارم لطف خداوند و هواداران شامل حال ما شود تا با تلاش بازیکنانم که در بازی مقابل بادران با جان و دلشان جنگیدند و من به همه آنها افتخار می کنم در لیگ به نتایج موفقیت آمیزی برسیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو