زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

شفر: تمدید ۲ ساله‌ام با استقلال درست نیست

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با العین حرف هایی به زبان آورد که یک بار دیگر نگرانی هایی را در مورد آینده او به وجود آورد.

سراي نور؛یک روز بعد از پیروزی استقلال در دربی تهران بود که پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه در گفت و گو با ورزش سه اعلام کرد که قرارداد شفر دوساله است و این قرارداد برای سال دوم هم به صورت اتوماتیک اجرا می شود. او همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که شفر نمی تواند شرطی برای سال دوم داشته باشد چراکه این قرارداد از ابتدا به صورت یک ساله و نیمه تنظیم شده است.

اما امروز شفر ترجیح داد صحبت هایش در نشست خبری قبل از بازی با العین را در مورد قراردادش آغاز کند: خیلی صحبت ها در رسانه های ایران دیدم که قرارداد من در پایان فصل به صورت خودکار تمدید می شود اما اینگونه نیست و این اتفاق رخ نداده است.

شفر از زمان حضورش در استقلال محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم کسب کرده است و همین مساله باعث شده که تمدید قرارداد او به مطالبه عمومی هواداران این تیم تبدیل شود. استقلالی ها اعتقاد دارند با شفر می توانند دوباره به مهمترین تیم فوتبال ایران تبدیل شوند  اما برخلاف صحبت های مدیران باشگاه استقلال شفر مدعی است ادامه همکاری برای فصل بعد منوط به توافق با مدیران استقلال است تا حالا حضور او در جمع آبی ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

اما در این بین شفر مدعی شده است که پیشنهاد رسمی از الهلال دریافت کرده است و این موضوع هم شرایط ادامه همکاری او را برای فصل بعد بسیار پیچیده تر از قبل کرده است.

با وجود این شرایط ماندن وینفرد شفر در استقلال مطالبه عمومی هواداران این تیم است و مدیران این باشگاه باید هرطور که شده شرایط برای ادامه حضور او فراهم کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو