زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

مظاهری: وظیفه من گل نخوردن است

گلر ملی پوش ذوب آهنی ها به همراه امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پیش از سومین دیدار آسیایی تیمش برابر الوحده امارات شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سراي نور؛رشید مظاهری در نشست خبری قبل از بازی با الوحده گفت: فکر می‌کنم بازی سختی داشته باشیم. ذوب آهن هر زمان در آسیا بوده خوش درخشیده؛ ولی با بدشانسی حذف شده است. الوحده را آنالیز کردیم و به همین دلیل فکر می‌کنم فردا بازی سختی داشته باشیم.

گلر ملی پوش ذوبی ها ادامه داد: در این دیدار باید هر چه داریم رو کنیم، چرا که به تمامی امتیازات این بازی نیاز داریم. البته ما در نیم فصل دوم لیگ نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم و با همان توان لیگ برتر باید فردا حضور پیدا کنیم، چرا که خوب می دانیم بازی سختی داریم. با همه وجود بازی می‌کنیم تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در مورد عملکرد خود در دیدار پیش رو گفت: دروازه‌بان وظیفه دارد دروازه را بسته نگه دارد و فرقی نمی‌کند مقابل چه بازیکنانی به میدان می‌رود. من با تمام وجود برای این هدف تلاش می‌‌کنم. همان طور که در مسابقات قبلی مقابل لوکوموتیو و الدحیل مهاجمان آنها بسیار خطرناک بودند و ما نیز تمام تلاش خود را به کار بستیم. ما باید یک تیم باشیم برای کسب سه امتیاز و پیروزی تلاش کنیم.

دروازه‌بان این تیم اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم تا دروازه ذوب آ‌هن را بسته نگه دارم،‌ تمام تمرکزمان این است که برای تیم تاثیرگذار باشم امیدوارم با کار گروهی بتوانیم پیروز از میدان خارجی شویم و مقابل هواداران جشن بگیریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو