زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

تراکتورسازی باثبات ترین تیم ایرانی حاضر در آسیا

پس از برگزاری دو هفته از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2018 تیم تبریزی حاضر در این رقابت ها بین چهار نماینده ایران بیشترین بازیکن 180 دقیقه ای را دارد.

سراي نور؛استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتورسازی چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در دو بازی ابتدایی خود به میدان رفتند و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز بازی های خود در هفته سوم این رقابت ها را به انجام می رسانند. اما در میان این تیم ها، تراکتورسازان را می توان باثبات ترین تیم ایرانی دانست چرا که ساغلام در این دو دیدار از ۸ بازیکن ۱۸۰ دقیقه ای در ترکیب خود استفاده کرد.

 

ژوردی آلمیدا، مهدی کیانی، احسان پهلوان، رضا شربتی، مهدی مهدی پور، محمدرضا مهدی زاده، ارسلان مطهری و محمد نادری، ۸ بازیکن مورد نظر ارتغرول ساغلام هستند که در هر دو دیدار تراکتوری ها برابر تیم های الغرافه و الاهلی در ترکیب اصلی حضور داشتند و تا پایان بازی نیز در زمین بودند.

پرسپولیس و ذوب آهن، پس از تراکتوری ها بیشترین بازیکن ثابت را بازی های خود داشتند. این دو تیم در طول ۱۸۰ دقیقه بازی خود، ۶ بازیکن را در ترکیب خود نگه داشتند و اجازه بازی به طور کامل را به آنها دادند. استقلالی ها نیز آخرین نماینده ایران در این لیست هستند و در دو دیدار قبلی ۴ بازیکن ۱۸۰ دقیقه ای را به میدان فرستادند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو