زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ -

ذوبی ها خسته و بدون استقبال وارد ابوظبی شدند

مقامات الوحده برای استقبال از ذوبی ها در فرودگاه حاضر نشدند.

سراي نور؛کاروان ذوب آهن بعد از کش و قوس های زیاد وارد ابوظبی شد. ذوبی ها که پرواز این تیم به سمت ابوظبی با تاخیر همراه بود  در نهایت برای دیدار با الوحده ابوظبی، وارد این شهر شدند.

ذوبی ها در شرایطی به ابوظبی رسیدند که هیچ کدام از مقامات ایرانی و اماراتی برای استقبال از این تیم در فرودگاه حضور نداشتند. البته فدراسیون فوتبال آسیا الزامی برای این میزبانی در فرودگاه ندارد اما میزبانی مقامات تیم میزبان از کاروان تیم مهمان از جمله قوانین نانوشته و رسم های قدیمی است که اماراتی ها در فصل جاری نادیده گرفتند و مقامات العین نیز از استقلالی ها استقبال نکردند.

از سوی دیگر اتوبوس و دو وسیله نقلیه دیگری که قرار بود کاروان ذوب آهن را به هتل منتقل کند، با وجود فاصله کم در فرودگاه حضور نداشت و ذوبی ها دقایقی را در فرودگاه منتظر ماندند که البته این موضوع در صورت شکایت باشگاه ذوب آهن به ناظر مسابقه می تواند جریمه سنگینی را برای الوحده در پی داشته باشد.

 

معطلی ذوبی ها در فرودگاه و تاخیر در پرواز باعث شده تا امیر قلعه نویی و کادرفنی این تیم نگران خستگی بازیکنان و البته ریکاوری بازیکنان خود برای دیدار حساس با الوحده باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو