زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ -

تراکتور به دنبال هت تریک مقابل الجزیره در یادگار

شاگردان ساغلام امیدوارند با کسب پیروزی مقابل الجزیره، امیدهایشان برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند.

سراي نور؛از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه ۲۴ اسفند از ساعت ۱۶ تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم الجزیره امارات خواهد بود. مسابقه ای که اولین میزبانی تبریزی ها در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان محسوب می شود.

 

با این که تراکتورسازان تا بدینجای کار عملکرد مناسبی در لیگ قهرمانان نداشته اند و با کسب یک امتیاز از ۳ بازی انجام شده در قعر جدول گروه خود قرار دارند، اما آمار رویارویی آن ها با تیم های اماراتی و علی الخصوص الجزیره، تی تی ها را امیدوار به برد مقابل عنکبوت اماراتی در تبریز می کند. تراکتور تا به حال ۱۱ بار مقابل تیم های اماراتی قرار گرفته که حاصل کار ۵ پیروزی، ۳ شکست و دو تساوی بوده است. اما نکته امیدوار کننده برای سرخ پوشان آذربایجان این که ۳ برد از ۵ بردشان مقابل تیم های اماراتی، در رویارویی با همین الجزیره به دست آمده است. همچنین بهترین پیروزی و بدترین شکست تیم تبریزی در ادوار مختلف لیگ قهرمانان، مقابل نمایندگان امارات بوده است. آن ها در بهترین پیروزی خود با نتیجه ۴ بر صفر الجزیره را در تبریز در هم کوبیدند و در بدترین شکست خود با نتیجه ۴ بر یک مغلوب تیم النصر امارات در دوبی شدند.هم چنین تراکتورسازان به جز رویارویی با العین که یک تساوی و یک شکست حاصل کارشان بوده است، در هر دوره رویارویی با تیم های اماراتی حداقل موفق به کسب یک پیروزی شده اند.

 

همه این تفاسیر و آمار مثبت سرخ ها مقابل اماراتی ها، فوتبالدوستان تبریزی را به کسب پیروزی مقابل الجزیره، که به نوعی جزیره خوشبختی تراکتوری ها نیز محسوب می شود، امیدوارتر می کند. بردی که برای زنده ماندن شانس صعود بسیار ضروری است که البته دور از دسترس نیز به نظر نمی آید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو