زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ -

مدیر العین: استقلال شش‌تای ما را فراموش نکرده است

تیم العین با ورود به تهران امروز آخرین تمرینش را در ورزشگاه آزادی برای بازی مقابل استقلال انجام می دهد.

سراي نور؛العین امشب و ساعت ۱۹:۳۰ آخرین تمرینش را در ورزشگاه آزادی انجام می دهد. تیم بنفش پوش شهر ابوظبی خیلی علاقمند است که یک نتیجه خوب در تهران گرفته و با شش امتیاز شانس صعود به مرحله بعدی را پیدا کند کاری که برای این تیم سخت به نظر می رسد چرا که العین در برابر استقلال در ابوظبی مساوی کرد آن هم در شرایطی که اگر اشتباهات مهلک داوری نبود الان احتمالا العین دو امتیازی و استقلال هفت امتیازی بود. با این وصف العین روز گذشته و بعد از انجام تمرین شامگاهی با هواپیمای اختصاصی از امارات به تهران آمد.

 

استقبال در فرودگاه امام(ره)

العین به محض ورود به تهران در فرودگاه امام (ره) توسط شامس خمیس کارگزار سفارت امارات در تهران، محمد سیف الدین بن ابوبکر ناظر ویژه بازی ، تیمی که قبلا به تهران فرستاده بودند تا کارهای العین را هماهنگ کند و چند نماینده از طرف باشگاه استقلال مورد استقبال قرار گرفتند. مطرعبید مدیر تیم العین بعد از حضور در تهران درباره شرایط تیم العین گفت:« تیم ما کاملا آماده است. زوران مامیچ مربی تیم، تمرینات بسیار خوبی را برای تیم در نظر گرفته و بعد از بازی که در هفته قبل با این تیم داشتیم و مساوی شد تمرین خفیفی را انجام دادیم. ما دو جلسه تمرین سبک برگزار و سپس به تهران سفر کردیم.»

 

کایو تنها غایب العین

مدیر فوتبال تیم العین درباره بازیکن برزیلی غایب این تیم گفت:« تنها غایب ما در این بازی کایو است که در بازی رفت دچار مصدومیت شد. مصدومیت او البته یک کشیدگی خفیف است اما مربی تیم به خاطر سلامت او ترجیح می دهد تا در این بازی استراحت کند.»

مطر عبید همچنین درباره شانس صعود العین از این گروه گفت:«العین تا اینجا هیچ شکستی در لیگ قهرمانان نخورده و ما هدفمان این است که از ایران با نتیجه خوب برگردیم. می دانیم بازی در آزادی سخت است اما اراده بازیکنان ما بسیار بزرگ است و هدفمان به دست آوردن سه امتیاز و محقق کردن اولین پیروزی مقابل تیمی است که تیم خوبی است به خصوص از نظر قوای بدنی…» او افزود:« ما برای برد در بازی قبلی به مقدار شانس نیاز داشتیم. ما کاملا بر بازی مسلط بودیم و همه دیدند که سیطره خاصی در طول مسابقه بر بازی داشتیم. ما حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادیم. ما خوب می دانیم استقلال برای حفظ صدرنشینی اش به میدان می آید، ولی آن ها ارزش تیم ما و اینکه العین یکی از تیم های بزرگ قاره آسیا است را می دانند.» مدیر تیم فوتبال العین همچنین گفت:« حالتی که استقلال امروز دارد بیانگر این است که ما چه تیم قدرتمندی هستیم و این اراده و انگیزه بازیکنان ما را برای موفقیت و پیروزی در تهران افزایش می دهد.»

 

پیام روزنامه های ایرانی

مطر عبید مدیر تیم فوتبال العین بااشاره به اخبار و گزارش های رسانه های ایرانی که درباره پاک نبودن مسابقه قبلی و بحث داوری و ایجاد انگیزه استقلال برای انتقام گفت:« آن پیام ها هیچ خلل و ترسی را به ما وارد نخواهد کرد بلکه برعکس انگیزه مارا بیشتر می کند. ما عادت داریم در چنین شرایطی باشیم و به تهران آمدیم تا شخصیت قوی خودمان را نشان دهیم و با یک نتیجه خوب برگردیم.»

او افزود:«  حرکتی که رسانه های ایرانی انجام دادند نشان می دهد که  تیم حریف و تماشاگرانش از قدرت ما خبر دارند به خصوص که تیم حریف شش تای تاریخی ما را فراموش نکرده است. جالب است که در رسانه های ایران به ۶ تای ما به شکلی که باید اشاره می شد اشاره نشد.» مطر اضافه کرد:« با این حال  کری هایی که توی سکوها وجود دارد  بیشتر این انگیزه را به ما می دهد که آماده باشیم و قدرت خودمان را نشان بدهیم؛ قدرتی که باعث شده ترس در تیم حریف بیفتد. این به ما حالت افتخار می دهد و افتخار می کنیم که آنقدر قوی هستیم که تیم حریف از ما بترسد.»

 

بیانیه فدراسیون فوتبال و استقلال

مطر عبید همچنین در ادامه به بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال که در روزنامه ایران ورزشی منتشر شد اشاره می کند که به تماشاگران استقلال هشدار داده است روی سکوها کار نادرستی انجام ندهند و تعرضی به تیم حریف نکنند چرا که ممکن است جریمه های سختی در انتظار فوتبال ایران باشد. مدیر تیم اماراتی معتقد است که این بیانیه بعد از ارسال نامه شدیدالحنی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده که هرگونه اتفاق نادرست روی سکوها فوتبال ایران را با محرومیت های سنگینی مثل حذف از حضور در رقابت های آسیایی مواجه خواهد کرد. باشگاه استقلال نیز از طریق رسانه ها از هوادارانش خواسته است که در این بازی مراقبت لازم را روی سکوها انجام بدهند. برای این بازی ناظر ویژه ای در نظر گرفته شده تا کاملا حوادث بازی را زیر نظر بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو