زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ -

الوصل و بازی با جوان ها مقابل پرسپولیس؟

رودولفو سرمربی تیم الوصل از نبود بازیکنان تاثیرگذار تیمش و غیبت آن ها به دلیل مصدومیت و محرومیت در حساس ترین مقطع فصل، ابراز نارضایتی کرد.

سراي نور؛رودولفو سرمربی آرژانتینی تیم الوصل در فصل جاری عملکرد قابل قبولی را با این تیم داشته و در آستانه کسب دومین سهمیه متوالی لیگ قهرمانان  با این تیم است.

 

او درخصوص بازی روز گذشته و تساوی در لیگ کاپ گفت: این بازی بسیار خوب  و نتیجه هم عادلانه بود. آرزوی من مربیگری تیمی است که بازیکنان آن با هم هماهنگ شده و از ۳ تیم تشکیل شده است، مثل اتفاقی که برای تیم شباب الاهلی افتاده است. آن ها بازیکنان زیادی را در اختیار دارند.

 

وی افزود: ما بازیکنان کمی را در اختیار داریم که بازی را با آن ها برگزار می کنیم و اگر به نیمکت ذخیره ها نگاه کنید، میبینید که برخی با ۱۷-۱۸ سال سن حضور دارند تا لیست تیم ما تکمیل شوند. من دوست داشتم بازیکنان بزرگ و زیادی را در اختیار داشته باشم تا بتوانم به دستاوردهای مهمی هم برسم اما در کل از عملکرد بازیکنان جوان خوشحال هستم و در شرایطی که بازیکنان مصدوم و محروم زیادی در تیم حضور دارند، نمی توانم انتقادی بر آن ها داشته باشم.

 

تیم الوصل در بازی های اخیر از جمله بازی با پرسپولیس فقدان بازیکنان موثر را تجربه کرد و سرمربی آن ها مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شد.  همچنین لازم به ذکر است الوصل روز سه شنبه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو