زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ -

پیش بازی آرسنال – واتفورد

دو تیم آرسنال و واتفورد، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سراي نور؛آرسنال روزهای خوبی را در لیگ برتر پشت سر نمی‌گذارد و روند بسیار ضعیفی را طی می‌کند. آنها سه بازی پیاپی است که شکست خورده اند و در مجموع ۶ بازی اخیرشان، ۴ شکست به ثبت رسانده اند که نشان از وضعیت بسیار ضعیف انها دارد. با این حال آرسنال در لیگ اروپا موفق شد میلان را ۲-۰ شکست دهد و به روند شکست‌های اخیر خود پایان دهد. آنها امیدوارند این پیروزی باعث تغییر مسیر شده و توپ‌چی ها در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنند.

در آن سو، واتفورد با ۳۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفته و ۹ امتیاز با آرسنال فاصله دارد. آنها در ۶ بازی اخیرشان، ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست به ثبت رسانده اند و روند نسبتا خوبی را طی کرده اند. حال تقابل آنها با آرسنال می‌تواند یکی دیگر از دیدارهای دیدنی لیگ برتر را رقم بزند.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای آرسنال و ۳ پیروزی برای واتفورد به دست آمده که این نتایج نشان می‌دهد تقابل‌های این دو تیم همواره با بازی‌های دیدنی همراه بوده است. کارورلا و لاکازت به صورت حتمی این بازی را از دست خواهند داد و حضور مونرئال، کولاسیناچ، بیرین و چبمبر مشخص نیست. در آن سو واتفورد غایبین پرشماری دارد که از مشهور ترین آنها می‌توان به جرارد دلوفئو، تام کلورلی و جروم سینکلیر اشاره کرد.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو