زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

ساوتگیت: امیدوارم انگلیس جام جهانی را بایکوت نکند

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد نمی تواند در مورد بایکوت احتمالی جام جهانی 2018 توسط کشورش تصمیم گیری کند اما امیدوار است که سه شیرها در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

سراي نور؛ترور بیولوژیکی یک جاسوس سابق روس و دخترش در انگلیس، رابطه بین دو کشور را تیره کرده و شایعاتی در مورد احتمال تحریم رقابت های جام جهانی توسط انگلیسی ها ایجاد کرده است.

بعد از اعلام تحریم های جدید توسط انگلیس برای ۲۳ دیپلمات روس، اتحادیه فوتبال انگلیس هم اعلام کرد با دولت این کشور در مورد شرایط حضور در جام جهانی همکاری و تبادل نظر خواهد کرد.

اما ساوتگیت امیدوار است که این اتفاق مانع از حضور تیمش در جام جهانی نشود. او به خبرنگاران گفت:” واضح است که این یک موضوع بسیار جدی است و خیلی سریع در حال بررسی است. اما کار من به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس، تمرکز روی فوتبال و آماده کردن تیم است. بنابراین، براساس اطلاعات من، ما در حال آماده شدن برای رفتن به جام جهانی هستیم.

تردیدی نیست که آنچه ما باید انجام بدهیم و در این مقطع از بیشترین اهمیت برخوردار است، امنیت و سلامت بازیکنان مان و هوادارانی است که به روسیه سفر می کنند.

موضوع رفتن یا نرفتن به جام جهانی کاملا از دست من خارج است. مدیران ارشد تیم در اتحادیه فوتبال می توانند در این مورد صحبت کنند. ما بسیار علاقه مندیم به جام جهانی برسیم و این چیزی است که امیدوارم اتفاق بیفتد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو