زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

اینیستا در آستانه خداحافظی با بارسلونا

به نظر می رسد که هواداران بارسا باید خود را برای خداحافظی با کاپیتان محبوب خود آماده کنند.

سراي نور؛۱۶ دسامبر گذشته یعنی سه ماه پیش بود که موندودپورتیوو خبر از پیشنهاد یک باشگاه چینی به اینیستا برای انتقالات زمستانی داد. این پیشنهاد از سوی اینیستا رد شد و او که به تازگی قراردادش را تمدید کرده، عنوان کرد که به جدایی فکر نمی کند. هدف او کسب جام های بیشتر با آبی اناری ها بود.

حالا اما اوضاع کاملا تغییر کرده و کاپیتان به جدایی از بارسا نزدیک تر از همیشه است. موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که اینیستا ۴ پیشنهاد نجومی از باشگاه های چینی دریافت کرده و جدی ترین آنها مربوط به تیان جین است.

 

 

 

 

اینیستا که چندی دیگر قدم در ۳۴ سالگی خواهد گذاشت، جدی تر از همیشه در حال فکر کردن درباره آینده فوتبالی خود است و فعلا تصمیم او مبنی بر جدایی است. او می داند که به تدریج اهمیت خود در ترکیب ثابت بارسا را از دست خواهد داد و این یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده به جدایی فکر کند.

 

او شب گذشته پس از بازی با چلسی به خبرنگاران گفت که تا ۴۵ روز دیگر تصمیم نهایی خود را به مسئولان باشگاه اعلام خواهد کرد؛ تصمیمی که احتمالا جدایی از بارساست و او نیز همچون کاپیتان های سابق بارسا(ژاوی و پویول)، پیش از اتمام فصل جدایی اش را رسمی خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو