زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

کریمی: حریفان تیم ملی گردن کلفت هستند

هافبک تیم ملی می گوید که شاگردان کی روش با حریفان گردن کلفتی رقابت دارند.

سراي نور؛علی کریمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه اردوی تیم ملی درباره شرایط اردو برای بازیکنان داخل ایران گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی از آخرین اردوی ما گذشته و از بازی های لیگ برتر نیز زمان زیادی می گذرد. دو روز دیگر یک بازی دوستانه و تمرینی خوب داریم و سپس برای دو بازی سنگین برابر حریفان آفریقایی خوب آماده می شویم که مطمئنا بازی های دوستانه خوبی برای ما خواهد بود.

وی در ادامه درباره حریفان تدارکاتی تیم ملی اضافه کرد: دو بازی که در عید داریم، حریفان خیلی گردن کلفتی هستند. الجزایر و تونس بازیکنانی دارند که در تیم های بزرگ بازی می کنند و این دو تیم با تمام توان برابر ما حاضر می شوند. این دو بازی برای ما بسیار مهم است. بازی روز شنبه نیز یک بازی تمرینی بسیار خوب است، زیرا بسیاری از بازیکنان در کوران مسابقات آسیایی بودند و امروز اولین جلسه ای است که در کنار هم جمع شدیم. بقیه تیم های دنیا نیز از این بازی ها دارند و البته این بازی در تاریخ فیفا نیست. هر سه بازی مطمئنا به تیم ملی کمک خواهد کرد.

هافبک تیم ملی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: در عید چند روز اول تعطیل است و سپس همه مشغول کار می شوند. در چند روز اول همه برای استراحت آزاد هستند و مردم در طول سال به اندازه کافی زحمت می کشند. برای مردم در سال ۹۷ در کنار خانواده های آنها آرزوی موفقیت می کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو