زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی :

مجلس با ۳۵ هزارمیلیارد تومان اوراق بودجه ۹۷ را مصوب کرد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: مجلس با 35 هزارمیلیارد تومان اوراق، بودجه 97 را مصوب کرد و با اشاره به اعتبارات محدود دولتی بر جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نور در سال ۹۶ اظهار کرد: با متفرق بودن دستگاه‌ها و جزیره‌ای کار کردن، به موفقیت و پیشرفت نمی‌رسیم.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها، عملکرد یکساله خود را بنویسند تا ضمن ارزیابی عملکردها، نگرش و اولویت‌ها درباره برنامه‌ها و پروژه‌های در دستور کار سال آینده روشن شود و نسبت به برنامه‌های دستگاه تحت مدیریت خود هدف داشته باشند.

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس با ۳۵ هزار میلیارد تومان اوراق، بودجه ۹۷ را مصوب کرد.

این مسئول با اشاره به اعتبارات محدود دولتی بر جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: برای این منظور باید زمان موافقت اصولی را به ۴۰ روز کاهش دهیم تا سرمایه‌گذار جذب و تشویق شود.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه؛ با تبریک پیشاپیش سال نو و قدردانی از خدمات یکساله مدیران دستگاه‌ها گفت: تعطیلات نوروزی در شهرهای توریستی تفاوت بسیار زیادی با شهرستان‌هایی دارد که فقط به شهروندان خود خدمات می‌دهند.

وی افزود: شهرستان نور در ایام تعطیلات بیش از ۱۰ برابر جمعیت خود مسافر اقامت در شب را پذیراست و قطعاً خدمات و تسهیلات مقبول‌تری را نیز می‌طلبد.

 

 

در ادامه امام جمعه ایزدشهر در سخنانی، مسئولیت را یک امانت برشمرد و بر مراقبت از این امانت تأکید کرد.

 

وی در آستانه سال نو خطاب به مدیران دستگاه‌ها، بر محاسبه کارها وعملکرد یک ساله در حوزه کاری و فردی هر شخص تأکید کرد و افزود : وظیفه ما، آماده سازی شهر برای ورود به مسافران و گردشگران است ولی نباید بپذیریم به هر قیمتی، فضای شهر و منطقه ما با بی حجابی، بی عفتی، پارتی‌های شبانه و … آلوده و مسموم شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: حجاب یکی از ضروریات دین و امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده از دین است که بر ماست در هر جایگاهی به شیوه ای مناسب و نرم به تخطی گران از واجبات دین تذکر دهیم.

 

همچنین امام جمعه نور نیز با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات یکساله مدیران گفت: مردم منطقه ظرفیت‌های لازم و موجود را به صحنه نمی‌آورند و ما مسئولان و کارگزاران نظام باید به گونه‌ای اقدام کنیم که مردم با نشاط بیشتر وارد بازار کار شوند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: حضور مدیران و مسئولان در سطح شهرها و روستاها و نیز در مراکز دینی همچون نماز جمعه و جماعت سبب دلگرمی مردم خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مدیران پروازی گفت: مدیرانی که محل خدمت و سکونتشان در یک شهر نباشد، مانع تأثیر و اقدامات لحظه‌ای و حداکثری می‌شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو