زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ -

به همت شهرداری و شورای شهر ایزدشهر

جشن بزرگ مبعث در ورزشگاه شهدای ایزدشهر برگزار شد

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر، همکاری ستاد اجرایی جشن مبعث و استقبال پرشور و با شکوه شهروندان ایزدشهری جشن بزرگ مبعث در ورزشگاه شهدای ایزدشهر برگزار شد.

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر، همکاری ستاد اجرایی جشن مبعث و استقبال پرشور و با شکوه شهروندان ایزدشهری جشن بزرگ مبعث در ورزشگاه شهدای ایزدشهر برگزار شد.

 

 

 

 

اسحاق تونی در جشن مبعث با تبریک این اعیاد اظهار کرد:هدف از برگزاری این جشن ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده‌ها و شهروندان است قطعا جامعه‌ای سالم است که شادی و نشاط در آن وجود داشته باشد.

 

 

 

وی گفت: با توجه به اینکه مردم در کنار یکدیگر از هم الگو می‌گیرند استقبال باشکوه مردم و خانواده‌ها نشان دهنده این است که خانواده نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کند.

 

 

شهردار ایزدشهر با اشاره به کمرنگ شدن دورهمی‌های مردم در جامعه خاطرنشان کرد: با برنامه‌های فرهنگی مناسب، آموزنده و با نشاط  می‌توان این امکان را فراهم کرد تا خانواده‌ها، دوستان و شهروندان در کنار یکدیگر از این برنامه‌ها لذت ببرند و باید جامعه‌ای که در آن خانواده نقش مهمی ایفا می‌کند، تشویق کرد تا این نقش در جامعه پررنگتر شود.

 

این مسئول با اشاره به جشن چله شو در سال گذشته، افزود: تلاش می‌کنیم تا در برنامه‌ها و جشن‌هایمان از هنرمندان بومی و محلی بهره ببریم تا فرهنگ غنی منطقه خود را به همه بشناسانیم.

 

تونی یادآورشد: استقبال باشکوه شهروندان شریف ایزدشهر از برنامه‌ها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و شهرداری آمادگی دارد که زمینی را برای احداث مجتمع فرهنگی وهنری اهدا کند و از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان نور خواستاریم با پیگیری این موضوع شاهد تحقق آن باشیم.

 

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستانی را در ایزدشهر بیان کرد: برنامه‌های شهرستانی باید در شهرهای مختلف شهرستان برگزار شود تا بازتاب بهتری داشته باشد.

 

تونی اظهارکرد: ظرفیت گردشگری ایزدشهر سبب شد تا در ایام گذشته سالن‌های خوبی را در هتل نارنجستان، مجتمع بانک ملت، مجتمع بانک شهر داشته باشیم و در شهرستان سالنی با ظرفیت سالن ورزشی شهدای ایزدشهر وجود ندارد.

 

وی در ادامه با گله مندی از حضور نداشتن مسئولان شهرستانی تصریح کرد: در جشن بزرگ مبعث در ایزدشهر که شاهد استقبال بی‌نظیر مردم  بودیم مسئولان شهرستانی حضور نداشتند.

 

شهردار ایزدشهر با اشاره به اینکه بیشترین مراسم فرهنگی شهرستان نور از دوره شورای پنجم تا به امروز را شهرداری ایزدشهر برگزار کرد، افزود: کسب رضایت شهروندان و ایجاد شهری بانشاط و زیبا برای شهروندان شریف از مهمترین اولویت‌های ما می‌باشد و ما به عنوان خدمتگزار مردم، خرسندیم که توانستیم  جشن مبعث را در راستای ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان برگزار کنیم.

 

 

رئیس شورای اسلامی ایزدشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد:

این جشن در سال‌های گذشته هم برگزار شد اما با توجه به ظرفیت ورزشگاه شهدای ایزدشهر حدود ۱۵۰۰ نفر در این جشن شرکت کردند.

 

وی گفت: شهرداری و شورای شهر ایزدشهر برای سال‌های آینده‌ برنامه‌های بهتر و با شکوه تر را اجرا می‌کند.

 

اسدی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد:هدف شهرداری فقط اجرای پروژه‌های عمرانی نیست بلکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی ایزدشهر است.

 

این مسئول تصریح کرد: هیچ نشاطی بهتر از دور هم بودن و از هم آموختن نیست و هدف ما این است که با کارهای مختلف فرهنگی نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

 

اسدی با اشاره به برنامه‌های اعضای شورای اسلامی ایزدشهر یادآورشد: با همت شهردار ساعی تلاش می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر رضایت مردم شریف ایزدشهر را بدست آوریم.

 

 

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیرشهروندان ایزدشهری در تمام برنامه‌های شهر ایزدشهر تصریح کرد: مردم شریف ایزدشهر با حضور پررنگ خود در همه برنامه های فرهنگی و هنری و مذهبی سبب دلگرمی شهرداری و شورای شهر ایزدشهر می‌باشند.

 

رئیس شورای شهر ایزدشهر با قدردانی از اسحاق تونی شهردار ایزدشهر افزود: شهردار  ایزدشهر، شهرداربسیار توانمند و بی‌حاشیه‌ای است و امیدواریم در این مدت که در خدمت مردم هستیم بتوانیم گامهای مثبت و مؤثری در راستای توسعه و ارتقاء شهرمان برداریم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو