زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ -

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

محوشدن اسرائیل از صحنه روزگار هدف راهبردی انقلاب و فتح فلسطین تحقق این هدف است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران دو راهبرد و هدف انقلاب توسط امام را " اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت " عنوان کرد ..........

به گزارش خبرنگار سرای نور، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در همایش تحلیلی و بصیرتی روز جهانی قدس با عنوان ” چرا قدس؟ ” با تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره)، گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و ایام شهادت حضرت علی(ع) در بیان تاریخچه‌ای از یهود اظهار کرد: حضرت یعقوب فرزند حضرت اسحاق، پسری به نام یهودا داشت که در زمان پادشاهی حضرت یوسف در مصر، به همراه دیگر برادرانش به مصر مهاجرت کرده و با زاد و ولد بسیار، بیشترین نسل پیامبر از وی بود و آنها را بنی اسرائیل می خواندند که گرفتار فرعون زمان خود شدند و حضرت موسی برای نجات آنها قیام کرد.

وی افزود : بنی اسرائیل نسبت به حضرت موسی، پیامبر اولوالعزم دارای چندین صفات برجسته بودند که از جمله آنها می توان به قساوت و توحش، دروغ و افترا، مکر و خدعه ، مال اندوزی و ثروت پرستی ، پیمان شکنی و نقض عهد ، فساد اخلاقی، رباخواری، اشاره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تحریف را یکی از خطراتی برشمرد که انقلابها، خصوصا انقلاب توحیدی را تهدید می‌کند، زیرا وجه اشتراک ما با یهود و نصاری در کتاب آسمانی و پیامبران الهی ست اما علما و مردم آنها چه بر سر آن اوردند؟

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از راههای به زمین زدن انقلابها ، تحریف است و امروز نیز شاهد تحریف امام و انقلابمان هستیم بطوری که مقام معظم رهبری، چندسال گذشته در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شخصیت و اصول امام را بیان کردند و بر تحریف نشدن این اصول هشدار دادند.

غلامی افزود: امام خمینی(ره) پس از انقلاب با مشاهده برخی بی وفایی‌ها و پیمان شکنی‌ها از سوی آمریکا، دستور حمله به آمریکا را داد و این در حالی بود که امام پیش از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با شروع قیام و نهضت خود ، خطی مشی مبارزه اش را مشخص کرد و باعث شگفتی مردم و انقلابیون شد که ما را با آمریکا چه کار است ، طرف مقابل ما شاه است که امام فرمود : تمام بدبختی ها از آمریکاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در ادامه ، ۱۷ ماه مبارک رمضان را روز معراج پیامبر عنوان کرد و گفت: پیامبر در شب معراج از مسجدالحرام به مسجدالاقصی و سپس به عرش خدا رفت و مستقیم و بی واسطه با خدا سخن گفت ؛ و خدواند باسفر پیامبر با معراج خواست به مسلمانان بگوید که نقطه اوج مسلمانان ، فلسطین و بیت المقدس است.

وی نزول قران و عترت را دو موضوع محوری در شبهای قدر برشمرد و افزود : پیامبر اکرم عامل نجات مسلمانان را این دوعامل خواند.

این مسئول گفت: دنیای اسلام ، یک چهارم جمعیت دنیا را تشکیل می دهد و بهترین نقطه آن به دست فاسدترین انسانها افتاده است.

غلامی افزود: امام خمینی ، فلسطین را پاره تن اسلام برشمرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام قدس نامید و در مقابل آمریکا معتقد است کسی که می خواهد دنیا را اداره کندباید خاورمیانه را در اختیار داشته باشد که با پیدایش انقلاب اسلامی، خاورمیانه از دست ما خارج شد و اگر نتوانیم تا سال ۲۰۲۵ مسئله ایران را حل کنیم و خاورمیانه را در اختیار بگیریم باید همانند شوروی سابق برای فروپاشی اماده شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اضافه کرد : با اقدامات اخیر امریکا و ترامپ در مسئله برجام ، روز قدس امسال را با حضور دولت ، ملت و مجلس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کرده و یکصدا فریاد نابودی آمریکا و اسرائیل را سر می دهیم.

این مسئول از تعیین دو راهبرد و هدف انقلاب توسط امام شامل ” اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت ” سخن راند و افزود : محوشدن اسرائیل از صحنه روزگار ، هدف راهبردی انقلاب و فتح فلسطین ، تحقق این هدف است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، روند توسعه طلبی رژیم غاصب را کُند و آنها را در مسیر افت قدرت قرار داد که تداوم این روند آنها را با واقعیت های ناگواری روبرو کند.

غلامی تصریح کرد: روز قدس هر سال نسبت به سال قبل در بسیاری از کشورهای دنیا مخصوصا آن کشورهایی که بدون حساب و کتاب حامی رژیم غاصب بودند و امروز دچار بحران شدند؛ برگزار می شود که با مقاومت و پیشه کردن صبر و وعده امام خمینی و مقام معظم رهبری تا ۲۵ سال آینده ، رژیم صهیونیستی در منطقه نابود خواهد شد و این سرزمین پاک ، قبله گاه اول مسلمین و نقطه اوج سروری و آقایی دنیای اسلام به دست مسلمانان خواهد افتاد.

در ادامه این همایش تئاتر صحنه‌ای با موضوع مقاومت و مدافعان حرم توسط گروه هنری سولاره شهرستان نور اجرا شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو