زمان انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ -

با تاکید بر مقابله با مهاجمان محیط زیست صادر شد؛

پیام رئیس جمهور به مناسبت شهادت ۳ محیط‌بان کشور

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در مراسم تشییع پیکر محیط‌بانان هرمزگانی، پیام رئیس جمهور را قرائت کرد.

به گزارش سرای نور؛ معصومه ابتکار صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر دو شهید محیط‌بان هرمزگانی، پیام حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور را به مناسبت شهادت ۳ محیط‌بان کشورمان در روزهای اخیر قرائت کرد.

در متن پیام رئیس جمهور آمده است: شهادت ۳ محیط‌بان شجاع محمد دهقانی، پرویز هرمزی و منوچهر شجاعیان در درگیری با شکارچیان متخلف خبری تأسف‌آمیز و اندوه‌بار است که یک بار دیگر ضرورت‌ها را برای مقابله با تخریب‌گران و مهاجمان محیط زیست کشور هشدار داده و گوشزد می‌کند.

محیط‌بانان و جنگل‌‌بانان عزیز ما که امروز در خط مقدم دفاع از سرمایه‌های طبیعی و شکننده کشور قرار دارند، متأسفانه آماج افراد و گروه‌هایی قرار می‌گیرند که جز مطامع خود را نمی‌بینند . مدافعانی که این بار در دفاع از امانات الهی و ایستادگی بر سر عهد خویش با مردم ،جانشان را فدا کردند. مدافعانی که حیات و زندگی را برای مردمشان پاس می‌دارند، حتی اگر به قیمت جانشان تمام شود.

ضمن تقدیر از نیروی انتظامی که با دقت و سرعت، ضاربین مجرم را شناسایی و بازداشت کرده، شهادت این محیط‌بانان رشید را به ملت ایران به ویژه مردمان خونگرم و صبور استان‌های هرمزگان و فارس تسلیت می‌گویم و برای خانواده و بازماندگان‌شان طلب صبر و اجر می‌نمایم.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۷ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو