زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ -

بازسازی بزرگ‌ترین پارک رویان با هزینه‌ ۲۰ میلیارد ریال

شهردار رویان گفت: بزرگترین پارک رویان با مساحت 7000 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،در ایام دهه فجر با حضور فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی دو طرح عمرانی شامل پروژه احداث پارک آزادگان و پروژه دیواره نگهبان رودخانه سبزه‌رود غربی رویان کلنگ‌زنی و روکش آسفالت خیابان شهیدکریمی رویان به بهره‌برداری رسید.

 

شهردار رویان در این مراسم اظهارکرد: پروژه دیوار حفاظتی رودخانه سبزه رود، یک پروژه نیمه تمام بود که در سال‌های گذشته حدود ۶۰۰ متر از طول رودخانه دیواره سازی شد و امسال با اختصاص اعتبار از محل ستاد حوادث و اعتبارات داخلی شهرداری، این دیواره به طول حدود ۱۵۰ متر و ارتفاع ۵ متر در ضلع غربی امتداد پیدا می کند و تا پل استخر نگین متصل می‌شود.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای انجام این پروژه هفت میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن نیز ۶ ماه پیش بینی شده است.

احمد توکلی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی پروژه بازسازی پارک آزادگان گفت: این پارک، به عنوان بزرگترین پارک رویان با مساحت ۷۰۰۰ متر مربع است که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بازسازی آن شامل احداث فضای ورزشی، چمن مصنوعی، فضای استاندارد بازی کودکان، آلاچیق، فضای شهری، روشنایی، مبلمان شهری، سرویس بهداشتی و … در مدت زمان ۱۸ ماه از محل اعتبارات شهرداری تأمین اعتبار شده و تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول در با اشاره به فاز اول پروژه روکش آسفالت خیابان شهید کریمی خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز اول پروژه روکش آسفالت خیابان شهید کریمی از محل پروژه‌های ستاد بازآفرینی شهری، قیر توسط وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافت و هزینه اجرا نیز بر عهده شهرداری بوده است.

شهردار رویان طول این پروژه را ۱۰هزار مترمربع با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: فاز دوم این پروژه با تخصیص مرحله دوم قیر انجام و به بهره برداری می‌رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو