زمان انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ -

آماده باش آتش‌نشانی برای راهپیمایی روز قدس

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با استقرار اکیپ های سیار در مسیر راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس تامین ایمنی شهروندان را بر عهده دارند.

به گزارش سرای نور؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: بیش از ۱۶۰ آتش نشان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یازدهم تیر ماه امسال به طور ویژه، کار نظارت بر ایمن برگزار شدن راهپیمایی روز قدس را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: در این مراسم نیروهای مناطق ۸ گانه عملیات این سازمان از ساعت ۰۷:۴۵ صبح تا پایان نماز جمعه در دانشگاه تهران مستقر خواهند بود.

ملکی افزود: این آتش نشانان بهمراه ۳۲ دستگاه خودرو سنگین و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو سبك نجات در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و همچنین ورودی و خروجی میادین اصلی شهر كه به دانشگاه تهران منتهی می شود، استقرار خواهند یافت تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند.

وی گفت: جامعه آتش نشانی نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خداجوی تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت خواهند کرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ تیر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو