زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ -

فرماندار شهرستان نور:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۰ پروژه هفته دولت در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نورگفت: 80 پروژه هفته دولت در شهرستان نور با اعتبار 51میلیارد تومان افتتاح وکلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش نعمت الله مؤمنی خبرنگار سرای نور،علی شادمان در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: ۷۴ پروژه در سطح شهرستان با اعتبار  ۴۱ میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در هفته دولت در سطح شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

 

وی با اشاره به کلنگ‌زنی ۶ پروژه با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان، بیان کرد: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان نور شامل پروژه‌های ورزشی، پروژه‌های منابع طبیعی، عمران شهری، مسکن معلولان، هلال احمر، کشاورزی، برق،آب شهری، آموزش و پرورش، واحدهای تولیدی، مخابراتی و … است.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد با افتتاح این پروژه‌ها ۲۹۵ شغل ایجاد می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در شهرستان نور، در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و … شاهد تحولات چشم‌گیری هستیم و آهنگ رشد به سرعت شروع و ادامه دارد.

فرماندار شهرستان نور از برگزاری پانزدهمین جشنواره ساحل شاد به عنوان یک جشنواره ملی در شهرستان خبر داد و افزود: از ۷ جشنواره یک مورد در مازندران و در شهرستان نور اجرا می‌شود.

شادمان از دیگر اقدامات فرهنگی برگزاری جشنواره ناتل کنار، گزنا سرا و … عنوان و افزود: برگزاری جشنواره‌ها به تقویت نشاط و شادابی مردم کمک می‌کند، در حوزه صنایع دستی نیز ضمن کمک به درآمد خانوارها سبب اشتغال‌زایی می‌گردد.

وی از جذب ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای شهرستان خبر داد و بیان کرد: ۲۱۰ میلیارد تومان  برای گازرسانی شهر بلده  در نظر گرفته شد که با تخصیص ۱۰ میلیارد تومان پیمانکار هم اکنون مشغول کار است.

فرماندار شهرستان نور خاطر نشان کرد: بسیاری از افتتاح‌ها از جمله پل سلیاکتی، کلنگ‌زنی گاز بلده، افتتاح طرح‌های هادی روستایی و … را منتظر هفته دولت نماندیم و علی رغم آن اکنون هم سومین شهرستان از نظر تعداد و اعتبارات هستیم.

وی همچنین از افتتاح حدود ۱۵ طرح هادی روستایی در چمستان خبرداد و افزود: افتتاح پروژه سیل‌بند بلده ، کمربندی نور به رویان و کلنگ‌زنی ادامه مسیر و … که اگر تجمیع شود ارقام قابل توجهی می‌شود.

این مسوول از اجرای پروژه آسفالت در منطقه آلش رود در محور نور، چمستان، آمل خبر داد و گفت: ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه کمربندی نور-رویان همراه با احداث سه پل روگذر در تقاطع عباسا، تقاطع خیابان شهدا به گلندرود، و انتهای مسیر در هندومرز مصوب شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ شهریور, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو