زمان انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ -

مردم سرزمینم، ایران مهر جاویدان

خداوندا! از شر شیاطین، یزیدیان و مکر و حیله‌ی عمروعاص‌های زمان به تو پناه می‌برم.

دلنوشته

اختصاصی سرای نور

سرای نور،خداوندا! از شر شیاطین، یزیدیان و مکر و حیله‌ی عمروعاص‌های زمان به تو پناه می‌برم.

خدای من! در این دنیای مه‌آلود ما را به حال خود وامگذار و ما را شرمسار مولاعلی (ع) و خانم فاطمه زهرا (س) مگردان.

 

 

خدای مهربانم! این مردم در طول تاریخ با عشق حسین در برابر مکر و حیله دشمنان ایستادند و عزیزان زیادی را برای حفظ دین و سرزمینشان تقدیم کردند، علمدارانی که در طول تاریخ از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب این سرزمین، چراغ راه را روشن کردند تا مردم سرزمینشان گمراه نشوند، از شیخ فضل‌الله‌ها تا سردارجنگل از رهبرکبیرانقلاب تا علی زمان، رهبر عزیزمان که همواره چراغ راه ملت است و مالک اشترهایی که با شجاعت و تدبیر در کنار رهبر، برای حفظ سرزمینمان در برابر دشمنان سینه سپر کردند.

 

خدای بزرگ! نگذار دشمنان اسلام بر مردم سرزمین ایران سرفراز و مسلمانان و آزادی خواهان جهان با تفرقه و فتنه انگیزی چیره شوند.

یارب! تورا به خون تمام شهدا از صدر اسلام تاکنون، تورا به دل شکسته مظلومان جهان و یتیمان اسلام قَسَمَت می‌دهم مردم سرزمینم را از هرگونه مکر دشمنان در امان نگهدار و تدبیر و فهم کامل از فتنه دشمنان و تشخیص درست از نادرست را نصیب تمام آزادی خواهان جهان از کوچک تا بزرگ و از جوان تا پیر بگردان.

یکتای عالم! شهد شیرین وحدت را در زیر پرچم اسلام و شناخت فتنه انگیزی دشمن را به ما بچشان تا راه را از بیراه بشناسیم و ناخواسته آب به آسیاب دشمنان نریزیم و دل رهبرمان را با همدلی و لبیک یکصدا شاد بگردان.

 

رهبرعزیزم! مالک اشتر تو رفت اما مطمئن باش ملت بزرگ ایران نه هرگز مانند کوفیان، علی زمان خود را تنها می‌گذارند و نه همچون خوارج، ننگ فریب قرآن بر سر نیزه‌ها را بر پیشانی سرزمینشان می پذیرند، نه چون دنیا پرستان دین و ایمانشان را به رزق و برق دنیا می‌فروشند و نه حسین زمانشان را در بین دشمنان تنها می‌گذارند.

 

یارب! تورا به جلالت قسمت می‌دهم، جوانان این مرز و بوم را در پناه خود قرار ده و فتنه دشمنان را از سر ملت و کشورمان دور کن.

پروردگار من! روح تمام شهدای اسلام به ویژه در گذشتگان سرزمینم، ایران سرافراز را قرین رحمت فرما و به بازماندگان صبر جمیل عطا کن و ظهور امام زمان، مهدی موعود(عج) را هرچه سریع تر فرا برسان.

 

یا ارحم الراحمین

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو