زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ -

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سردارحاج قاسم سلیمانی در ایزدشهر +تصاویر

شهردار ایزدشهرگفت:تیری که دشمن رها کرد در قلب خودش نشست و سردار سلیمانی برای همیشه زنده است.

مراسم گرامیداشت شهید سردارحاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار ایزدشهر و مسئولان، امام جمعه ایزدشهر، اعضای شورای شهر ایزدشهر، سپاه پاسداران، کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت امنای مساجد ایزدشهر، خیرین و… در شب شهادت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان(عج) ایزدشهر برگزار شد.

 

اسحاق تونی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مجالس و مراسم شهید سردار سلیمانی به صورت خودجوش و مردمی در شهرها و روستاها برگزار شد و تمام ایرانیان دلسوخته و صاحب عزا هستند.

شهردارایزدشهر روز پرتاپ موشک‌ها به سمت پایگاه دشمن خونخوار ایران، آمریکای جنایتکار را روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد وافزود: تیری که دشمن رها کرد در قلب خودش نشست، سردار سلیمانی برای همیشه زنده است و کشور ایران با رهبری، خون شهدا و ایستادگی ملت، پایه‌های محکمی داشت و سردار سلیمانی ستون‌های کشور را مستحکم‌تر کرد این را همه مردم ایران درک می‌کنند و قدردان زحمات این سردار دل‌ها هستند.

 

وی با اشاره به بیداری مردم خاطرنشان کرد: مردم ایران در هر شرایطی هوشیاری خود را ثابت کردند و در حال حاضر که در شرایط سخت اقتصادی هستیم و پس از اتفاقات آبان ماه دیدیم که دشمن چه نقشه شومی برای کشور عزیزمان ایران داشت.

تونی با اشاره به رحلت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام(ره) در کشور شاهد چنین اجتماع عظیمی نبودیم اما سردارسلیمانی نه تنها در قلب مردم ایران بلکه در قلب تمام آزادی خواهان جهان جا دارد و این از مراسم تشییع و مراسماتی که در تمام کشور و دنیا برای این شهید عزیز برگزار شد، به خوبی روشن است.

شهردار ایزدشهر با اشاره به مردم ولایتمدار ایران افزود: این مردم، انقلاب، شهدا و جانبازان خود را رها نمی‌کنند و به طور یقین ادامه دهنده راه شهدا و سردارسلیمانی‌ها هستند و همیشه پشت سر ولایت و رهبری ایستاده‌اند زیرا مردم، جوانان و عزیزان زیادی را در حفظ انقلاب تقدیم کردند و مطمئناً این مسیر را ادامه می‌دهند تا پرچم کشور را به دست صاحب اصلی آن مهدی موعود (عج) برسانند.

 

سردار حسن حسن نیا، همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی: حاج قاسم سلیمانی جعبه سیاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 

سردار حسن حسن نیا در آیین گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان(عج) ایزدشهر بااشاره به اینکه اقتدار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه مردم را شگفت زده کرده بود،اظهارکرد: حاج قاسم سلیمانی جعبه سیاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و این شهید وارسته در بدو پیروزی انقلاب در برابر زیادی خواهی‌های دشمنان مردانه ایستاد و عزت، اقتدار و استقلال را برای کشور خلق کرد.

وی با بیان اینکه آزادی ۱۶۰ نفر ازنیروی انتظامی در مأموریت زاهدان و زابل که توسط اشرار به گروگان گرفته شدند یکی از اقتدارهای حاج قاسم سلیمانی است، اظهارکرد: این سردار دل‌ها، با تمام وجودش برای امنیت ملت ایران و حتی دیگر کشورها منطقه با دشمنان مبارزه کرد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: پس از شهادت سردار خیلی از مردم عراق خواهان این بودند که این شهید وارسته در کشورشان خاکسپاری شود تا احساس امنیت کنند .

وی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند که حمله به پایگاه نظامی آمریکا نخستین سیلی ایران در به شهادت رساندن سردار بود که قدرت و عظمت ایران را به دشمنان نشان داد.

 

امام جمعه ایزدشهر هم در این مراسم با بیان اینکه مهمترین پیام شهدا، خدامحوری، پیروی از ولایت فقیه و محبت اهل بیت است، افزود: امروز ما وظیفه داریم در همه امور گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین باشیم.

حجت الاسلام رزاقی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند با شهادت سردار و همچنین شهید ابومهدی مهندس، مردم ایران با وحدت بیشتر در کنار هم ایستاده‌اند و هزاران حاج قاسم سلیمانی دارند که همیشه برای دفاع از اسلام پا به رکاب هستند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو