زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ -

فرماندارنور:

افتتاح ۶۳ پروژه در دهه فجر در شهرستان نور

فرماندار نور گفت: امسال 63 پروژه با اعتبار بیش از 430 میلیارد ریال در شهرستان نور افتتاح می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،امسال ۶۳ پروژه با اعتبار بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرستان نور افتتاح می‌شود.

علی شادمان در نخستین روز دهه فجر در نشست خبری با گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهارکرد: انقلاب ما در ۴۰ سالگی از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی به سن بلوغ رسیده است و در عرصه بین المللی جایگاه خود را با تجربه‌های مختلف پیدا کرده است.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی با تجربه‌های مختلف در این ۴۱ سال و طی کردن فراز و نشیب‌ها، تحریم‌ها، ۸ سال دفاع مقدس و … توانست عزت و اقتدار زیادی را در دنیا به دست آورد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به رشد اقتصادی ۱۲ درصدی در سال ۹۵ پس از تصویب برجام افزود: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها متوجه شدند که با این قرارداد بازنده هستند و دشمنان شیطنت‌های خود را آغاز کردند که در رأس آن آمریکا از برجام خارج شد اما این خروج فرصت جدیدی برای ایران ایجاد کرد.

این مسئول با اشاره به تجربه‌ها تصریح کرد: تاریخ نشان داد هر ملتی که صبوری و مقاومت کند قطعاً پیروز است.

شادمان با اشاره به پروژه‌های اجرایی که سبب رشد و توسعه شهرستان شد اظهارکرد: با توجه به سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی و با وجود ظرفیت‌های فراوان در این شهرستان، اقدامات زیرساختی، عمرانی، اقتصادی و … در شهرستان انجام شد.

 

وی یادآورشد: امسال فقط حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه‌گذاری و عملیات عمرانی کار شد که ۲۱۰ میلیارد تومان در عملیات گاز رسانی به بخش بلده و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حدود ۲۰ نقطه کور تلفن همراه در بخش مخابراتی اختصاص پیدا کرد.

فرماندار نور با اشاره به ۳ پروژه حوزه‌ی درمانی شهرستان نور از جمله بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی، ساختمان دیالیز، بازسازی و افزایش بنای ۴۰۰ متری اورژانس امام خمینی نور، افزود: با بازگشایی ۸۰۰ متر کمربندی نور-رویان، پل غیر همسطح نیز در حال اجراست و گاز رسانی منطقه میانبند و ۲۵۰ کیلومتر روکش آسفالت به ویژه مناطق صعب العبور از مهمترین پروژه های این شهرستان می‌باشد .

این مسئول با اشاره به آزاد سازی بیش از ۶ کیلومتر از سواحل و کلنگ زنی سینما در شهرستان نور یادآورشد : این شهرستان با قدمت تاریخی و فرهنگی دارای ظرفیت‌ها و جاذبه‌های فراوان است و در حوزه فرهنگی اجرای جشنواره‌های بومی محلی در مناطق مختلف شهری و روستایی سبب زنده کردن سنت‌های بومی شد که در کنار این جشنواره‌ها با برپایی بازارچه‌های ستنی، صنایع دستی و محصولات تولیدی مناطق مختلف شهرستان نور معرفی و به فروش رسید.

شادمان تأکید کرد: تلاش ما جذب سرمایه گذار برای شهرستان و رونق اقتصادی و اشتغال زایی با توجه به پتانسیل مختلف و فراوان مانند جنگل و دریا و … در شهرستان است.

فرماندار نور از دیگر پروژه های مهم شهرستان به پل سلیاکتی، پل کلیک بخش بلده، انتقال آب رویان و … اشاره کرد و افزود: امسال در دهه فجر ۶۳ پروژه با اعتبار بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو