زمان انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ -

تولید و آماده‌سازی بسته‌های بهداشتی با همت بسیجیان شهرستان نور

بسته‌های بهداشتی با همت بسیجیان شهرستان نور تولید و آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده سپاه ناحیه نور در ادامه اقدامات این ناحیه برای مبارزه با ویروس کرونا در هفتمین و هشتمین روز فروردین با اشاره به سمپاشی و ضدعفونی معابرعمومی طی سه مرحله و آهک پاشی در دو مرحله در روستای گنج یاب‌علیا توسط حوزه علی اکبر(ع) اظهارکرد: جلسه قرارگاه پدافند زیستی برای مبارزه با ویروس کرونا در روستاهای تابعه حوزه علی اکبر(ع) برگزار شد.

 

وی گفت: کمک‌های مردمی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال توسط پایگاه ام حبیبه روستای سیدکلا برای خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان امام خمینی(ره) حوزه حضرت زینب(س) جمع آوری شد و دو توپ پارچه توسط خیرین اهدا و تعدادی ماسک توسط پایگاه مقدسه رویان حوزه حضرت خدیجه(س) تهیه شد.

این مسئول با اشاره به عملکرد این ناحیه افزود: یکهزارعدد ماسک توسط حوزه حضرت رقیه(س)، ۳۰۰ عدد توسط پایگاه حضرت ابوالفضل خیابان نیما در حوزه امام علی (ع)و یکهزار عدد توسط حوزه حضرت زهرا(س) تهیه و بین مردم توزیع شد.

سرهنگ اسدی با اشاره به برگزاری جلسه پدافند زیستی برای مبارزه با کرونا در حوزه امام سجاد(ع) اظهارکرد: یکهزار عدد ماسک و یکهزار عدد دستکش توسط پایگاه حسین‌آباد از حوزه امام حسن (ع) تهیه و بین مردم توزیع شد.

این مسئول گفت: روستای حسین‌آباد توسط حوزه امام حسن(ع) ضدعفونی و آهک پاشی شد و بسته‌های بهداشتی به تعداد ۲۵۰ خانوار توسط حوزه حضرت ابوالفضل (ع) تهیه و در روستای شهربند توزیع شد.

وی از دیگر اقدامات این ناحیه در مبارزه با ویروس کرونا از نصب بنرهای هشدار دهنده در ورودی و سطح روستای گنج‌یاب برای مبارزه با ویروس کرونا توسط حوزه حضرت علی اکبر(ع)، تولید و توزیع ۸۰۰ عدد ماسک همراه با لوازم بهداشتی توسط حوزه علی اکبر(ع) بین مردم روستای گنج‌یاب علیا، اجرای ایست و بازرسی به صورت شبانه روزی توسط حوزه حضرت علی اکبر(ع) در روستای حاجی آباد و روستاهای تابعه، توزیع محلول ضدعفونی کننده به همراه بروشور دستورالعمل ضدعفونی کننده با همکاری پایگاه مقاومت و خانه بهداشت روستای مغانده توسط حوزه حضرت زینب(س) نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه نوراظهارکرد: ۲۰ میلیون ریال توسط بسیجی‌های خیر پایگاه مقدسه رویان به بیمارستان امام خمینی(ره) از حوزه حضرت خدیجه(س) اهدا شد و تجهیزات بهداشتی برای بیمارستان نور برای مبارزه با ویروس کرونا به مبلغ ۱۰ میلیون ریال توسط حوزه حضرت رقیه(س) خریداری شد.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های بسیجیان شهرستان نور در مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ماسک و دستکش در ابتدای ورودی روستاها بین مردم به عنوان مدافعان سلامت توزیع و ۵۰۰ عدد ماسک به خانه بهداشت توسط حوزه حضرت رقیه(س) در روستای آهودشت اهدا شد.

سرهنگ اسدی با اشاره به  تولید و توزیع ۲ هزارعدد ماسک توسط پایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) روستای کاسگر محله از حوزه حضرت خدیجه(س) افزود: یکهزار و ۶۰۰ بطری و ۲۵۰ سی سی مواد ضدعفونی کننده با برچسب بهداشتی‌ایمنی از حوزه امام حسن(ع) تهیه و سه‌هزار و ۳۵۰ عدد ماسک از این حوزه بین مردم توزیع شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ فروردین, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو