زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ -

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

ساختار بودجه کشور نیاز به اصلاح جدی دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار بودجه کشور نیاز به اصلاح جدی دارد.

به گزارش اسلام فیضی خبرنگار سرای نور، سعید فرزانه با اشاره به برخی مشکلات بودجه کشو، خواستار اصلاح و  تغییر برخی اشکالات بودجه‌ای شد

.

وی گفت: ساختار بودجه کشور نیاز به اصلاح جدی دارد چرا که بودجه سالانه باید ما را به اهداف برنامه پنج ساله که شامل افزایش تولید و رشد اقتصادى، کاهش نرخ تورم و کاهش نرخ بیکارى است برساند ولی این مهم تاکنون اتفاق نیفتاده و با ایده آل ذهنی ما فاصله دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: زمانى بودجه کشور اصلاح مى شود که وابستگى به نفت نداشته باشد و کلیات اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است در کشور تحقق پیدا کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری افزود: بر اساس بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ و بودجه ۹۹ و اولویت هایی که باید در نظر گرفته می شد،پروژه ها و مسائل مهم استان مورد واکاوی قرار گرفت.

وی بیان کرد: بعضی از پروژه های اولویت دار که بودجه برای آن ها پیش بینی شده بود ،باید اعتبار لازم تخصیص یابد و تلاش بیشتری صورت گیرد و برای اختصاص اعتبار به برخی دیگر از محور ها نیز باید پیگیری های لازم در سال آینده دنبال شود که تصویب و تثبیت گردد. همچنین برای برخی از موضوعات نیز در تلاش برای اخذ ردیف های مستقل هستیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو