زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ -

بازدید نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

نمایندگان مردم شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور بازدید کردند.

 

 

ولی‌الله فرزانه و رضا حاجی‌پور در بازدید از فضاهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با قدردانی از تلاش‌های مستمر مجيد فانی سرپرست این دانشگاه به تمجید از دستاوردهای علمی، پژوهشی، امکانات و زیرساخت‌های عمرانی و پیشرفت‌های کلی این واحد پرداختند.

 

اين بازديد در راستای گسترش رشته‌های تحصيلی و جذب حمايت‌های بخش خصوصی و مردم‌نهاد برای تکميل و توسعه سالن ورزشی چندمنظوره و بهينه‌سازی زمين‌های ورزشی روباز واحد نور صورت گرفت.

 

سعید فرزانه در حاشیه این بازدید اظهارکرد: فلسفه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی کمک به اشتغال و مهارت‌آموزی در جامعه است؛ دانشگاه آزاد اسلامی در تراز دانشگاه‌های دنیا سهم مهمی در ارتقای فرهنگ جوانان ومردم داشته و استادان زیادی را به جامعه تحویل داده است.

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در خانه ملت افزود:ایجاد تحول در آموزش به‌منظور پیشرفت و توسعه ضرورت دارد و باید در جامعه و محیط دانشگاهی مراکز مطالعاتی و پژوهشی راه‌اندازی کنیم تا از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه برای تحول، بهره‌گیری شود و باید مجموعه‌ای بسازیم که بتوانیم فرهنگ را ارتقا دهیم.

 

نقش‌آفرینی دانشگاه از طریق اقتصاد مقاومتی و فعالیت دانش‌بنیان

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور هم با قدردانی از حضور نمايندگان مردم شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف و برنامه‌های اجرایی و فعال کردن درآمدهای غيرشهريه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور اظهار کرد: در بخش آموزش جذب حداکثری دانشجو و توسعه رشته‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

 

فانی افزود: اساس کار ما در واحد نور براساس شعار سال جهش تولید و تمهیدات مقام معظم رهبری  مبنی بر این است که دانشگاه‌ها باید از طریق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان نقش‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: هدف فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

 

 

در پایان نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل در مجلس شورای اسلامی، هیئت همراه، سرپرست واحد و جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آذر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو