زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ -

هم صدایی و همنوایی خبرنگاران شهرستان نور ستودنی است/ خبرنگاران موجب ارتقای فرهنگ جامعه هستند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:در حادثه ترور شهید فخری زاده این رسانه ها بودند که با انعکاس و انتشار صحیح و دقیق اخبار فاجعه نقش دشمنان را در ناامن معرفی کردن کشور به خوبی نمایان کردند.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نورکه به منظور تجلیل از تلاش خبرنگاران در امر آگاهی دادن و مبارزه با کرونا با حضور فرماندار و رئیس اداره ارشاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، اظهار کرد: خبرنگاران می توانند موجب ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه شوند.

 

وی افزود: خبرنگاران پرچمدار بصیرت افزایی آگاهی بخشی هستند.

 

 

سعید فرزانه خاطرنشان کرد: در حادثه ترور شهید فخری زاده این رسانه ها بودند که با انعکاس و انتشار صحیح و دقیق اخبار  فاجعه نقش دشمنان را در ناامن معرفی کردن کشور به خوبی نمایان کردند.

 

این مسئول تصریح کرد: خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان نور در وحدت آفرینی بین خبرنگاران و جامعه نقش بسزایی ایفا می کند

 

فرزانه با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای رسانه و فضای مجازی اهمیت زیادی قائل هستند، افزود: یکی از سیاست ها و برنامه های من آگاهی بخشی است و تلاش دارم حالت اقنایی برای مخاطبان خود داشته باشم

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت شیونامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا،گفت: مقام معظم رهبری تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند ، اخیرا هم نائب رئیس مجلس عضو ستاد ملی کرونا هستند و موضوعات ستاد را به نمایندگان گزارش می‌دهند.

گفتنی است نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت ارتحال عالم جلیل القدر حاج شیخ محمد یزدی که مایه ارتحال فخر دنیای اسلام بودند و زحمات زیادی در این راستا کشیدند، تسلیت گفت

 

فرماندار شهرستان نور در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور با تسلیت ارتحال روحانی جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی اظهارکرد: خانه خبرنگاران شهرستان نور سبب شد تا اصحاب رسانه این شهرستان به سمت همنوایی و هم صدایی پیش بروند و این اتفاق ستودنی است.

 

علی شادمان تأکید کرد:خبرنگاران شهرستان نور نقش کلیدی و بارزی در ایمن سازی جامعه و اطلاع رسانی داشتند و در کاهش مشکلات کمک شایانی کردند .

 

این مسئول تصریح کرد :این قشر در آماده سازی افکار عمومی و بیان مشکلات در اجرای پروژه‌ها و کنش‌‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند.

وی در رابطه با نمایندگی اداره ورزش چمستان نیز گفت : با نشست‌هایی که برگزار شد بزودی این نمایندگی احیا می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو