زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ -

کلنگ ساختمان شورا و دهیاری روستای ورازده به زمین زده شد

با حضور فرماندار، مسوولان شهرستانی و محلی کلنگ ساختمان شورا و دهیاری روستای ورازده به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،در پنجمین روز از دهه فجر با حضور مسوولان شهرستانی و محلی همزمان با کلنگ زنی ساختمان شورا و دهیاری، خانه هلال و مدیریت بحران روستای ورازده نیز افتتاح شد.

 

دهیار روستای ورازده در این آئین با معرفی روستا اظهار کرد: روستای ۹۱ خانواری با ۳۰۰ نفر جمعیت امروز در سالروز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب میزبان مسوولان برای کلنگ زنی ساختمان شورا و دفتر دهیاری و همچنین افتتاح خانه هلال و مدیریت بحران است.

سمانه احمدی با بیان اینکه با کمک اعضای شورا سعی می‌کنیم هر چه زودتر این ساختمان تکمیل و بهره برداری شود،افزود: با ساخت و بهره برداری ساختمان دهیاری، اهالی و مسافران برای دیدار با اعضای شورا و طرح نقطه نظرات و نیز بیان مشکلات می‌توانند به یک آدرس مشخص مراجعه کنند.

وی از همدلی و اتحاد بین اعضای شورا برای عمران و آبادانی روستا خبر داد و گفت: رضا احمدی، مصطفی حبیبی و احمد محمدی اعضای شورا روستای ورازده هستند که با خدمات خود رضایت مردم را جلب کردند.

بخشدار چمستان نیز در این آئین با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ساختمان شورا و دهیاری روستای ورازده در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع در دو طبقه و هر طبقه ۸۵ متر احداث می‌شود.

حسین هزارجریبی، گفت: برای احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برآورد شده است.

 

 

افتتاح خانه هلال و مدیریت بحران روستای ورازده

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور نیز در آئین افتتاح خانه هلال و مدیریت بحران روستای ورازده، اظهار کرد: هدف اصلی از ایجاد شبکه های امدادی و بشردوستانه در روستاها ، مدیریت در زمان سوانح با کمترین تلفات جانی و مالی است.

 

علی اصغر خاکپور افزود : تجهیزاتی نیز از سوی روستا در قالب تیم های داوطلبی تهیه شده و آمادگی وجود دارد تا  تجهیزات تخصصی تر با توجه  آموزش‌ها تامین شود.

وی گفت: تا کنون ۱۸ خانه هلال ومدیریت بحران در روستاهای شهرستان نور راه اندازی شد که چمستان با ۱۱ خانه هلال و مدیریت بحران بیشترین تعداد را به خود اختصاص داد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو