زمان انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ -

افتتاح پروژه آسفالت روستای تسکا با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان

با حضور مسوولان شهرستانی و محلی، پروژه آسفالت روستای تسکا با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار سرای نور،با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکترشادمان فرماندارشهرستان نور، مهندس درخشنده معاون عمرانی فرماندار، مهندس ذوالفقاری بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای تسکا، اصحاب رسانه و تعدادی از اهالی پروژه آسفالت روستای تسکا با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

 

جواد دیوسالار به نمایندگی از اعضای شورا در این مراسم اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر آسفالت تعداد ۹ کوچه به طول ۱۲۰۰ متر به مساحت پنج‌هزار متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای دهیاری و مساعدت اهالی و خیران، افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی افزود: با آسفالت این ۹ کوچه حدود ۸۵ درصد از کوچه‌های روستای تسکا آسفالت شده است و تنها ۱۵ درصد از کوچه‌ها باقی‌مانده که در ابتدای سال آتی کوچه‌های باقی‌مانده نیز با همت اعضای شورا، دهیار، کمک اهالی و خیران آسفالت و همه اهالی از این نعمت برخوردار می‌شوند.

 

 

این عضو شورا تصریح کرد: روستای تسکا دارای ۳۳۰ خانوار است که ۲۴۳ خانوار بومی و بقیه غیربومی هستند و در دوران دفاع مقدس چهارشهید تقدیم انقلاب و نظام کرد.

دیوسالار به برخی اقدامات عمرانی و خدماتی شورا و دهیاری در این دوره اشاره کرد و افزود: در همین مدت پروژه تبدیل سیم به کابل را در ۲ فاز از قائم یک تا قائم ۱۴ انجام شد و فاز سوم نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود که نقش بسزایی در تقویت ولتاز و کاهش نوسانات برق در روستا دارد.

 

وی کمبود فشار آب به ویژه در تابستان را از مشکلات روستای تسکا بیان کرد و گفت: در منطقه میانبند از نظر تامین آب مشکل نداریم بلکه مشکل در عدم توزیع عادلانه و شبکه آبرسانی است که البته اقداماتی از سوی آبفا انجام شد و امیدواریم کمک کنند تا این مشکل رفع شود.

 

عضو شورای روستای تسکا با بیان اینکه با تلاش اعضای شورا و دهیاران در سال‌های گذشته و دوره فعلی بیشتر مشکلات روستا رفع شد و اکنون باید به سمت زیبا سازی برویم.

گفتنی است، آقایان خلیل دیوسالاربه عنوان رئیس شورا، جواد دیوسالار عضو شورای بخش مرکزی و حمیدرضا سالار به عنوان اعضای شورا و داریوش دیوسالار دهیار و آقای حسینی ناظر فنی با تعامل، همدلی و همراهی در توسعه، عمران و آبادانی روستا نقش آفرینی می‌کنند و توانستند رضایت عمومی را جلب کنند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو