زمان انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ -

فرماندار شهرستان نور:

هدف نهایی صیانت از آرای مردم است

فرماندار شهرستان نور گفت: حضور در انتخابات یک نوع مشارکت و فعال بودن در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص انتخابات اظهارکرد:انتخابات بهترین ابزار و امکان حضور مردم در مدیریت یک کشور و یک ساختار سیاسی است.

وی گفت: مردم با حضور در انتخابات می‌توانند خود در تعیین مدیریت کلان جاری کشور که شامل برد اجرایی، استانی و شهرستانی است، شرکت کنند.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: انتخابات یکی از ابزارهایی است که در همه جوامع دموکراسی از این روش استفاده می‌کنند.

این مسئول افزود: هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود و کارآمدی افراد، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

شادمان خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک نوع مشارکت و فعال بودن در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است و از طرف دیگرهر چه حضور مردم پرشورتر و پررنگ تر باشد، قدرت چانه‌زنی نظام در حفظ منافع ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه زمان انتخابات بهترین فرصت است که بتوانیم حماسه اجتماعی و سیاسی خودمان و تشکیک مساعی حاکمیت نظام و مردم را در حوزه انتخابات به نمایش بگذاریم،تصریح کرد: همه امکانات شهرستان مهیا است و کارها طبق برنامه و بر اساس زمان بندی در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری بهترین گزینه‌ها که خادم و دلسوز مردم و توانمند و با قدرت در کارهستند را انتخاب کنند.

این مسئول با اشاره به افراد باتجربه و شناخته شده در حوزه اجرایی انتخابات در شهرستان نور اظهارکرد: افرادی که در نظارت انتخابات حضور دارند کمک‌کار ما در انتخابات هستند و هدف نهایی صیانت و پاسداری از آرای مردم است.

شادمان با اشاره به اینکه فضای مجازی بستر گسترده برای تبادل نظر نقطه‌نظرها، برنامه‌ها و رقابت است، تأکید کرد: توقع ما از مردم فهیم شهرستان نور این است که در خصوص تبلیغات و پشتیبانی از کاندیدای مورد نظر ظرفیت‌ها و برنامه‌های کاندیدای خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: افراد از هرگونه تخریب، تهمت، افترا در خصوص کاندیدای رقیب پرهیز و در تبلیغات خود به مسائل اخلاقی پایبند باشند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه هر کاندیدا می‌تواند دفتر تبلیغاتی راه اندازی کند، افزود: کسانی که مدیریت فضای مجازی را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برعهده دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی می‌توانند در دفتر تبلیغات حضور داشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو