زمان انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ -

ستاد مرکزی آیت الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نور افتتاح شد

دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مازندران تأکید کرد: وظیفه ما فقط این نیست که خودمان پای صندوق رای بیاییم بلکه دیگران را باید در این امر خطیر تشویق کنیم.

مراسم افتتاح ستاد مرکزی انتخابات با حضور دکتر شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و ریاست ستاد آیت الله رئیسی در شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام میثم رضایی مسئول هماهنگی ستادهای نیروی ائتلاف استان، حجت‌الاسلام مفید فیاضی، دکترعبدالوحید فیاضی، خطیبی رئیس دفترمهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت و مردم فهیم وفرهیخته شهرستان نور برگزار شد.

در این مراسم دکتر عبدالوحید فیاضی خواستار حضور حداکثری و مشارکت شاداب و بالنده مردم در ۲۸ خرداد شد.

شکرالله رضازاده در این مراسم با اشاره به آسیب‌های انتخابات نادرست در سالهای گذشته اظهارکرد: فسادستیزی از مردان فسادستیز برمی آید نه مدعیان اهل فساد و کسی که فساد ستیزی را از خود و پیرامونش آغاز می کند فساد ستیز است.

وی گفت: فساد ستیزی باید از سرچشمه پیگیری شود و دولت  به عنوان قوه مجریه، ارکان اجرایی کشور را در اختیار دارد و بر تار و پود زندگی مردم حاکم است و تصمیماتش در تمام شئونات زندگی مردم و حوزه‌های مختلف اقتصادی، رسانه، آموزش، فرهنگ و …اثر دارد پس دولت حوزه مهمی است.
دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مازندران تأکید کرد: اگردولت را به سرانجام نرسانیم قطعاً کار به سامان نخواهد رسید.

این مسئول با ضرورت تلاش همه دلسوزان و مردم فهیم ایران اسلامی برای انتخابات حداکثری و اصلح خاطرنشان کرد: نباید کار انتخابات را تمام شده بدانیم این وهمی خطرناک است و انتخابات فرازو نشیب‌های فراوانی دارد.
رضازاده با اشاره به انتخابات سال‌های ۹۲ و ۹۶ یادآورشد: هفته‌های آخر انتخابات در گذشته نظرسنجی‌ها تغییر پیدا کرد و باید با اتحاد و یکدلی تلاش کنیم که دوباره قصه سالهای گذشته تکرار نشود.

ریاست ستاد آیت الله رئیسی در شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران تأمل در کارها را ضروری دانست و افزود: اتاق فکری منسجم می‌تواند تأثیرگذار باشد و با توجه به موضوع اقتصادی که دغدغه همه مردم و بسیار مهم است اما کسانی که در این زمینه حرفی برای گفتن ندارند با طراحی اتاق فکر مسئله حجاب را مطرح می کنند تا با این روش دوباره پیروز انتخابات شوند.

 

این مسئول با اشاره به کسانی که چندین سال در رأس کشور مسئولیت داشتند اما در حال حاضر مدعی ساماندهی اقتصادی بعد از انتخابات هستند، تصریح کرد: امروز روز حساب است نه زنگ انشاء که با شعارهای تکراری بخواهید با روح و روان مردم بازی کنیم.

رضازاده با بیان اینکه نبرد سختی به ویژه در مقطع پایانی تبلیغات در پیش از اظهارکرد: در این زمان حساس باید هم افزایی کرد و هفته پایانی انتخابات هفته حساس و سرنوشت ساز است که جبهه انقلاب در این خصوص برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: توجه کنیم که امروز روز آزمون سختی است و باید هدفمند و با برنامه حرکت کنیم و مطمئناً مردم باهوش تر از قبل در روز ۲۸ خرداد به میدان خواهند آمد.

دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مازندران تأکید کرد: وظیفه ما فقط این نیست که خودمان پای صندوق رای بیاییم بلکه دیگران را باید در این امر خطیر تشویق کنیم.

رضازاده با اشاره به جبهه انقلاب افزود: جبهه انقلاب معتقد به هم افزایی است و این زمانی ممکن می‌شود که با اتحاد و یکدلی با هم رو به جلو حرکت کنیم تا در ۲۸ خرداد اتفاقی بیفتد که نزد شهدا و امام شهدا و خدای شهدا سرافراز باشیم.

 

در پایان مراسم حکم ریاست ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرستان نور به محمد امین نواب نوری اهدا شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو