زمان انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ -

رسانه‌ها وظیفه ترغیب و تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با بیان اینکه فراهم کردن زمینه حضور حداکثری وظیفه همه است، گفت: خبرنگاران با طرح و ایده‌های خود از جمله برگزاری تریبون آزاد مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کنند

به گزارش خبرنگار سرای نور،داوود فلاح در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اظهار کرد: مردم اخبار مختلف را به خوبی رصد می‌کنند و تصمیمات خوبی می‌گیرند اما خبرنگاران باید اخبار صحیح و واقعیت جامعه را با امانتداری لازم به موقع در اختیار مردم قرار دهند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح گفت: رسانه‌های غربی و معاند با همه توان و در اوج خباثت با انگیزه و شیوه‌های هنری قوی، تلاش می‌کنند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ و مشارکت آن‌ها کاهش پیدا کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، افزود: رسانه‌ها وظیفه ترغیب و تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند.
*پردیس سینمایی امید چشم انتظار همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نور
این مسئول با اشاره به پروژه پردیس سینمایی امید شهرستان نور تصریح کرد: شهردار نور  از ابتدا در همه جلسات حضور داشته و تفاهم‌نامه را  امضاء کردند  اما تا کنون این پروژه اجرایی نشد.

فلاح خاطر نشان کرد: اکنون که با همت مسئولان به ویژه فرماندار پروژه‌های راکد چندین ساله به نتیجه رسید و فعال شد شایسته نیست که یک پروژه فرهنگی هنری بدون وجود موانع قانونی و ایرادات منطقی اجرا نشود در حالی که خواسته و مطالبه مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر است.

وی، با اشاره به اینکه نسبت به این پروژه بی‌مهری شد ،تأکید کرد: همه اقدامات انجام شده که با همکاری استانداری، اداره کل ارشاد و مسئولان شهرستانی انجام شدا بی نتیجه شد اما پیگیری‌ها ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم این پروژه از شهرستان خارج شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: احداث پردیس سینمایی امید مطالبه به حق مردم و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان است و نیازمند ورود و پای کار آمدن همه مسئولان و دلسوزان است که تا فرصت باقی است و زمان از دست نرفت، این پروژه در شهرستان اجرایی شود.
فلاح با بیان اینکه اکنون شمارش معکوس خروج این پروژه زده شد و فرصت باقیمانده اندک است، گفت: با کمی همت و حتی مکاتبه و اقدامات اولیه می‌توان امتیاز پردیس سینمایی امید را در شهرستان حفظ و از اعتبارات آن بهره‌مند شد.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو