زمان انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:

انتخابات عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت: از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان نور که در فرهنگسازی در سطح جامعه بسیار تاثیر گذارند خواستاریم تا با بصیرت و روشنگری مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

داوود فلاح در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ در خصوص انتخابات اظهارکرد: انتخابات عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است.

 

وی گفت: انتخابات از جنبه ملی مهم است چرا که حیات و سربلندی و عزت یک ملت در دست خودشان است و مردم برای سربلندی و عزت خود باید در اموری که به کشور مربوط می‌شود، اراده ملی و روح جمعی خود را به نمایش بگذارند و از هویت ملی خویش حراست کنند که بی شک انتخابات تجلی گاه ظهور این اراده جمعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به هجوم بی رحمانه و هدفمند رسانه‌های معاند برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان نور که در فرهنگ سازی در سطح جامعه بسیار تاثیر گذارند خواستاریم تا با بصیرت و روشنگری مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

این مسئول گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات امید دشمنان ایران اسلامی که سال‌ها در پی نابودی کشور عزیزمان تلاش می‌کنند به ناامیدی تبدیل شود.

فلاح در ادامه گفت وگو با اشاره به نشست هم افزایی هنرمندان در مجتمع تفریحی توریستی “دیدی” ایزدشهر شهرستان نور اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با بهره گیری از دیدگاه و نظرات هنرمندان و فعال‌های هنرهای نمایشی استان پیرامون نقاط قوت وضعف موجود در تئاتر استان و بررسی شرایط فعالیت‌های نمایشی در دوران کرونا نشست هم افزایی گروه نمایش استان با حضور سرپرستان گروه‌های نمایشی که ثبت استقرار هستند، برگزار شد.

وی تصریح کرد: شهرستان نور دو گروه استقرار در این حوزه دارد اما با اضافه شدن سه سهمیه دیگر برای شهرستان نور در مجموع گروه استقرارشهرستان نور در این حوزه به پنج گروه افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افزود: شهرستان نور با پنج گروه استقرار در این حوزه می‌تواند بودجه‌ها را از اداره کل هنرهای نمایشی به صورت مستقیم دریافت کند و این یک اتفاق مهم برای حوزه نمایش و تئاتر شهرستان نور است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو