زمان انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ -

مدیرکل ارشاد مازندران:

رسانه‌ها زمینه‌ساز تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان مازندران به ویژه فعالان رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی می‌خواهیم تا در حوزه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با نگاه ویژه وارد عرصه شوند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،عباس زارع در گفت وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص نقش رسانه در گرم کردن تنور انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: انتخابات یکی از مسائل مهم جامعه است که مردم با شرکت در انتخابات توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور است و پیامدهای مثبت منطقه‌ای و بین المللی را برای هر نظام سیاسی به همراه خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تمام توان خود را برای دلسرد کردن مردم کشورعزیزمان به کار گرفتند تا با تحریم انتخابات توسط مردم به اهداف پلید خود برای ضربه زدن به ایران سرافراز دست پیدا کند.

این مسئول بیان کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در افکار عمومی و جامعه بسیار تأثیرگذارند.

زارع خاطرنشان کرد: از همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان مازندران به ویژه فعالان رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی خواستاریم تا در حوزه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با نگاه ویژه وارد عرصه شوند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با شرکت حداکثری در انتخابات نقشه دشمنان کشورمان و رسانه‌های معاند را نقش بر آب می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو